vraagje

lieve baygirl tuurlijk vraagen sta vrij nee hij woont nu bij mij en we wilen graag nog een gezond kindje en we hebennu een hele sterke band gekreegen daar dit helaas maar ben nu een dag overtyd dus we zien het wel ga van de week even testen groetjes jolanda

Beste dames,

Misschien is het een beter idee om jullie onderling gekibbel niet op dit forum te doen, daar is het toch niet voorbedoeld ?

Succes !

Hoi!

Tuurlijk mag je hier net zo veel vragen stellen als je wilt! Daar is het forum toch ook voor bedoeld??

Ik ergerde me aan de berichtjes van Babygirl, maar wilde eerst niet reageren.
Wat ik niet helemaal begrijp is waarom Jolanda samen met een, in mijn ogen, niet zo vriendelijk antwoord krijgt op haar vraag en daarbij ongevraagd nog eens een soort levensles meekrijgt! Jolanda is vrij in het maken van haar eigen keuzes en  daar heeft niemand van ons iets mee te maken!
Persoonlijk vind ik het niet erg netjes om een oordeel te vellen over iemand die je   alleen kent van een aantal berichtjes op het forum. Je hebt geen idee hoe Jolanda's prive leven ervoor staat, laat staan dat je er ongevraagd een nogal bot advies over kunt geven. Ik zou het in ieder geval niet erg op prijs stellen als iemand tegen mij zou zeggen, denk nog eens goed na voordat je aan kinderen begint.. Hallo zeg, wie denk je dat je bent?? Laat dat lekker aan Jolanda zelf over!!

Succes Jolanda, met de testen. Ze zijn inderdaad allemaal wel betrouwbaar.

Groetjes, Harma 35w2d

hey,

ken haar niet alleen van dit FORUM zoals jij dat mooi typ.
maar ook op msn spreken we elkaar vaak.
ieder1 mag zijn haar mening geven.
dus waarom perse over kinderen of zwanger worden bespreken.
er zijn meer personen die over andere dingen praten dat alleen kids of zwanger worden/ raken.
dus maak je niet al te druk met dit weer

groetjes
babygirl 29wk en 1 dg

dank je wel harma en baby girl ik kan jou niet van msn hoor ik heb jou niet in mijn msn staan jolanda weet niet hoe je er bij kom maar goed

en daar bij vind ik wel dat harma gelijk heeft vroeg aleen maar iets over testen en dan krijg ik zo zntwoord maar goed wil je vriendelijk vraagen om niet meer op mijte reageeren jolanda dank je wel

hey,

nee je kent me niet haha.
je heb me laatst nog een email gestuurd hoe het met me ging,
en dat je zo weinig nog van me hoorde.
nou bij deze wil geen contact met iemand die een huwelijk,
van een ander stuk maakt die verdient geen respect.
jolanda witte@hotmail.com
nee joh ik ken je niet ken je al te goed om dit te type.
dat jij niet te vertrouwen bent.
sorry dat dit op het forum moet maar is niet anders.
ieder1 mag weten dat jij een huwelijk van anderen stuk maakt om zelf een kindje,
te krijgen.
geen wonder dat je man bij je weg ging.
snap nu wel waarom
ciao

Terug
Bovenaan