vraagje

De hormonen vliegen al weer lekker rond hier!! En ik doe zelf net zo hard mee.. sorry hoor! Maar ik kan er heel slecht tegen als er zo makkelijk een oordeel geveld wordt over iemand en tja.. dan gaan mijn hormonen toch ook echt op de hobbel.

Babygirl, als je Jolanda kent van de MSN is dat allemaal best, maar ze vraagt hier alleen maar iets over welke test ze het beste kan nemen! That's it! Ik lees nergens iets over advies over haar relatie of welk ander prive onderwerp dan ook. Ik vind het niet netjes dat je zo over iemand praat hier, ongeacht welke keuzes iemand zelf maakt. Al wil ze 10 kinderen van 20 verschillende getrouwde mannen, laat het alsjeblieft haar eigen keuze zijn en hoop dat die kindjes op zullen groeien met de allerliefste moeder van de hele wereld! Maar het is absoluut te belachelijk voor woorden hoe jij met iemands prive leven hier te koop gaat lopen en er zo makkelijk een oordeel over velt. Als ze jou meer info heeft gegeven over haar prive kun je daar op z'n minst zorgvuldig mee omgaan en hoef je dat hier niet zo ordinair op een forum te plaatsen.

ja dat vind ik even oook kijk ik stel aleen een vraag en je zie wat er van kom   en waar ze me alemaal voor heft uitgescholden kijk wat ik in mijn prive leeven doe moet ik nartuurlijk zelf weeten maar vraag haar niet om te antwoorden tegen mij he heb al een dochter van 9 en ben 36 jaar zij pas 18 dan al wel zwanger van het 3 maar goed ben pas me kindje verlooren dus wil gewoon zwanger worden meer niet en vraag gewoon wat nou ik hoop dat deze descusie nu is afgerond jolanda

sorry hoor maar ik vindt dit echt absurd!! die vrouw is net haar baby verloren dat is toch al errug zat~~ en wat maakt het uit wie de vader was en waarom! als hun gelukkig met elkaar zijn dan is het toch goed!! tss al kende ze hem 1 dag dan was het nog haar beslissing!! kom op zeg dit gaat toch nergens over~!!

Zullen we er gewoon maar niet meer op in gaan.
Laat Anna gewoon met rust, laat haar haar eigen ding doen...

Bemoei je fijn met je eigen leventje, en ga idd. niet haar prive dingen op dit forum plaatsen, jij zei dit, en toen dit....

*zucht*

quote: babygirl21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2006 09:23:40'));

hey,

nee je kent me niet haha.
je heb me laatst nog een email gestuurd hoe het met me ging,
en dat je zo weinig nog van me hoorde.
nou bij deze wil geen contact met iemand die een huwelijk,
van een ander stuk maakt die verdient geen respect.
jolanda witte@hotmail.com
nee joh ik ken je niet ken je al te goed om dit te type.
dat jij niet te vertrouwen bent.
sorry dat dit op het forum moet maar is niet anders.
ieder1 mag weten dat jij een huwelijk van anderen stuk maakt om zelf een kindje,
te krijgen.
geen wonder dat je man bij je weg ging.
snap nu wel waarom
ciao

ZEG BABYGIRL,
IK VIND HET BELACHELIJK DAT JE PRIVEMAILADRESSEN IN DIT FORUM GAAT ZETTEN.
ALS IK HET VERHAAL ZO HOOR, DAN HEB IK OOK WEL MIJN TWIJFELS. MAAR IK KEN JULLIE BEIDE NIET EN KAN DUS OVER JULLIE ALLEBEI NIETS TE ZEGGEN HEBBEN.
MAAR DIT HOORT ECHT NIET.
GROETJES
GREET

halo greet zal het nog een keer uitlegen
ik was zwanger toen ik har ergens ontmoeten toen had ik haar toegevoegt in mijn msn jamer maar ik ben in noverber mijn kindje verlooren das heel moelijk dus maar ik en mijn vriend konden dar nie zo goed over praaten ik leerde een jongen kene maar heb daat gewoon me egepraat dacht dat ik verliefd op hem was maar nee miste mijn vriend dus ben trug gegaan bij hem maar wat zei zegt dat ik een hulijk kapot maak is niet zo mijn vriend zijn hulijk was heel slecht stond op het punt te gaan scheiden toen ik hem leer de kenen dus wat zij zegt weet ik niet ze is 21 jaar 3 kinderen met deze mee moet ze alemaal zelf weeten maar ze heeft der eigen nie te bemoeien met mijn leeven nu zegt ze dat ik een moordenaar ben en gelukig dat ik niet zwanger ben ze lees al mijn berigjes die ik hier schrijf en speel ze via man uit via een email ik vind dit nie normaal om dat te en dat al mijn kindjes maar dood moeten gaan en zo nou weet niet wat ze moet of wat ik heb gedaan ze moet gewoon naar de eigen kijken maar ik ga hier op dit forom een andere naam aan neme want ben het eigelijk wel een beetje beu hoor vanb haar en dan zulke dingen zegen zij heeft het nie mee gemaakt een kindje dood en dan zo hiet zegen ze is ziek in der hooft ze moet leker verder speelen met der speelgoed is gewoon een kind met kinderen verder wil ik er niks meer over zegen hier bij is de kous af sorie liefs van jolanda maar ga nu een andere naam maaken liefs van jolanda

Terug
Bovenaan