vraagje

Tjonge jonge jonge!

Je doet je naam wel eer aan Babygirl!
Hou eens op!
Hier is het forum toch niet voor, ga lekker op msn even verder katten op elkaar!

Sesam

wil dit even rechtzeten hoor mijn vriend had een slecht hulijk hij wou gaan schijden toen die mij tegen kwam dus ik heb zijn hulijk dus niet kapot gemaakt en zei denk ales van mij te weeten echt niet hoor en we heben in noveber een kindje verlooren en nu probeeren we opnieuw zwanger te worden dus weet nie waar zij der eigen mee bemoeit ze moet leker naar de eigen kijken groetjes jolanda   hoop dat het hierbij is afgeloopen

eehm, een klein opmerkinkje,

stress is NIET goed voor de baby.!

jolanda, ik hoop dat je babygirl lekker links laat liggen, want je hoeft er geen aandacht aan te besteden,
babygirl, ik hoop datje gewoon verder gaat en mensen buiten dit forum een levensles gaat geven.
succes allemaal

helemaal met fiepke eens...

Laat iedereen lekker zijn ding doen... je verwacht toch niet dat je op zo'n leuk forum in de verdediging moet...

Lekker niets van aantrekken, iedereen weet het toch beter... en genieten van je zwangerschap.

Nens

Hoi Jolanda,

Om even op je oorspronkelijke vraag terug te komen: volgens mij zijn alle testen wel goed. Ik heb elke keer een eigen merk test van Kruidvat gebruikt en die gaven prima resultaat.

Succes met testen.

Liefs Annemarie

Ik heb zelf predictor gekozen.

Dat ging goed, en snel... én hoeft niet met ochtenturine

Terug
Bovenaan