vragen jullie je ook wel een af of iedereen echt is?

Hallo
Ik heb hier helemaal niet op gereageerd want ik kan mij ook niet voorstellen dat er iemand al een tijdje hier is en die helemaal geen kleine heeft gehad of wat dan ook  
Soms reageer ik wat meer soms wat minder ligt er net aan hoeveel vrije tijd ik heb
Ik heb dus wel mee gelezen maar had niet gereageerd omdat ik inderdaad niet zo,n goed gevoel hier over had ik heb namelijk wel veel foto,s geplaats omdat ik trots ben op mijn gezinnetje maar krijg een beetje het idee dat iedereen wat voorzichtiger word jammer
Als de volgende ontmoeting wat dichterbij is dan ben ik er wel voor in

Groetjes Monique

Hoi allemaal

Hier even een berichtje van ook een echte moeder. Ik las ook al heel lang mee met jullie maar ik ben wat dat aangaat ook een echte scheitluis en durfde me niet te registeren. ik was ook bang voor allerlei rare dingen. ik vind internet soms nog weleens eng hoor, voor je het weet heb je vanalles in huis gehaald zeg maar. Toen ik ging reageren gebruikte ik ook een andere naam en ineens typte ik groetjes met mijn eigen naam erachter dus ik viel vanzelf door de mand.

Nu vind ikhet niet erg meer hoor, vertrouw jullie wel.

groetjes irene

Hier nog een echte mama ..... reageer niet zo heel veel, lees wel heel vaak mee.
Bij Laura ben ik ook hier begonnen met forummen en met ongeveer 35 meiden hebben we nog steeds een besloten msn-forum: juni-2004-forum. Wij hebben elkaar al meerdere keren ontmoet (zowel met als zonder kids).

Dus om te checken of ik "echt" ben: kijk eens op het augustus-2007-forum en daar staat een berichtje over "sandramvmila" van mij. En op  het april-2007-forum was ik ook af en toe te vinden ...... maar dat was een forum waar weinig geschreven werd.

En nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wie er ook daadwerkelijk op het augustus-forum gaat kijken ........... hahahahaha (no hard feelings hoor!).

Groeten, mam van Laura en Ruben

Hier ook een echte aprilmama
Door een onderwerp als dit ga ik wel twijfelen of ik er goed aan doe om zoveel foto's van Suze, informatie over mijn woonplaats en andere persoonlijke dingen op een forum te plaatsen. We hebben ook een beebiesite. Daar zet ik  geen wachtwoord op omdat ik het stiekum toch wel leuk vind als er veel mensen op komen kijken. Maar  er staan ook heel wat persoonlijke dingen op. Een keer was er een beetje een raar bericht in  ons gastenboek van iemand die ik niet kende. Achteraf bleek dat  dat van een collega van mijn man was die lollig probeerde te zijn.

groetjes,
Karin

hallo allemaal

Ook ik ben echt . Een aantal jaar gelden toen Thomas nog baby was las ik wel mee op het flair formum over een moeder die zwanger was en bevallen van een drieling. OP dat forum schreven ook andere moeders van meerlingen en ook nog iemand die moeder was van een drieling maar wat bleek dat was ook gewoon een verzinsel , ze schreef allerlei regenstrijdigheden op en dingen die absoluut niet konden bij babies qua voeding enzo . En ze was er toen op aangesproken maar kwam geloof ik na een tijdje weer terug op dat forum onder een andere naam. Apart dus. Dus ik geloof zeker wel dat er op elk forum mensen meeschrijven die niet "echt" zijn

gr Kim

Jeetje.
Nooit zo over nagedacht en mij trouwens ook niet opgevallen.
Misschien een beetje naief ?

Ik ben wel echt hoor !!!
Hoe bedoel je onzeker ??

groetjes,
Monique

Heftig!! Alles klinkt en lijkt gelijk verdacht  hier op het forum...

Heb er hier (op dit forum) nooit zo bij stil gestaan, terwijl we ons mannetje goed afschermen ivm ingewikkelde familie omstandigheden!
Daarom hebben jullie nog geen foto van het kereltje gezien, maar de volgende meetingdag willen we echt niet missen hóór..

Anders voel ik me hoofdverdachte nr. 1
Ik ga er  voor op me kop staan om vrij te krijgen!!   haha werk natuurlijk elke zaterdag en dat is voor de meeste de beste uitkomende dag om af te spreken.

Maar een eerlijk mannelijk advies is ook welkom, kijk maar uit dat hij niet met het forumvirus wordt besmet....wordt het straks knokken om achter de computer te mogen zitten  

groetjes Wan

Terug
Bovenaan