vragen jullie je ook wel een af of iedereen echt is?

ppfff wat kunnen jullie zeuren om niks zeg haha. hmmm ik heb 1 keer toch echt iets dubbels gezegd over marielle. De ene keer over koemelkallergie en de andere keer over dat ze te weinig bv kreeg. Het spijt me hihi, maar ja, oke ff zonder gekheid, ik weet de waarheid niet welke dan de twee het was, dus beide verhalen cirkelen in mijn hoofd rond (en nu ook in die van jullie).
Zo, en nu genoeg geroddeld, we gaan weer leuk doen op dit forum AMEN

Hahaha, het opsporingsteam in actie!  

Ik zou het trouwens wel knap lullig vinden als er iemand wordt doorgemaild die dus wel 'echt' is. Eerlijk gezegd zou ik het ook niet leuk vinden als mijn naam zou worden doorgemaild als degene die de boel besodemietert. Ik heb ook wel eens de ene dag geschreven 'Hoera, ze slaapt door'  en een paar dagen later tips gevraagd over doorslapen omdat het eenmalig was. Tja.. zo gaat dat. Ik heb zelf trouwens niemand in gedachten en ook geen vreemde dingen gelezen. Ben dus wel heel benieuwd naar  de verdachte omstandigheden  haha.    

Daar moet echt wel meer voor aan de hand zijn, hoor dan zo'n vraag. Ik zal ook wel eens tegenstrijdigheden vermeld hebben. Vooral over het tijdstip waarop Laura dingen ging doen of ik dingen met Laura gedaan heb. Dat komt omdat ik het dan echt niet meer weet en een schatting naar het tijdstip doe, maar er rustig een maand naast kan zitten.

Ik denk dat we dat allemaal wel eens doen. Maar dat komt ook omdat er soms dagen tussen zitten dat je hier iets schrijft (alhoewel dat het nu bij mij echt dagelijks begint te worden ). En sommige dingen zijn nu eenmaal tegenstrijdig.

Ben toch ook wel heel nieuwschierig wie de nepperd is volgens jullie hahaha. Was ook niet op de forumdag....zal de volgende keer wel komen om te bewijzen dat ik echt ben. Ga nu naar mijn werk, heb een echte nachtdienst....
Groetjes, Anne (Marie-Anne)

Nou wil ik toch echt even zeggen dat er niemand denkt dat er hier op het voorjaarsforum een nepperd tussen zit. Onder een nepperd versta ik iemand die echt faked dat hij/zij moeder is met een klein kindje. Zoals Kari het ook omschreef. En dat wordt niet gedacht. Ik grijp even serieus in, voordat dit een eigen, minder leuk, leven gaat leiden.
Het was hier super tof en gezellig en laten we dat zo houden.

Terug
Bovenaan