Vreemd !!!!! spoedoproep!!!!

hey jarber,

alles was goed! (zover ze kon zien natuurlijk)! het hartje klopte! ben zo opgelucht en gerustgesteld,was erg bang dat het mis zou zijn zeg!

hoe is het met jou?

xxx mier

Hoi Mier,

Wat ben ik ontzettend blij voor je dat er niets aan de hand is zeg ... pfffff ... heb wel even in spanning gezeten hoor.... Moest zeker aan je denken...
Mmmm tja het is toch altijd afwachten dan he en je ben pas gerustgesteld als ze zegt dat het goed is ....
Wat moet dat heerlijk zijn om het geluid van een kloppend hartje te horen ..... zeker als je daarvoor in spanning heb gezeten....

Tja wat betreft mij ik moet de 26ste ongesteld worden.... Er zit geen kans in om zwanger te zijn ...deze maand ..en ik heb afgelopen zaterdag volgens mij mijn ei gevoeld .... pfff dat deed zeer , maar ja hoort erbij ,dus we gaan zowieso naar ronde 24 toe ... pfoe das veel hihihi, tja moeten we maar "goed" vrijen hoor ... hihihihi

We zien het wel .....

Maarre ik ben heel blij voor je enne tot gauw ...

Grz en knuf Ber

hey jarber,

ja echt heel fijn dat alles ok is!
de 26e schiet ook weer op,meestal gebeur het als je het totaal niet verwacht!
ik hoop echt dat het snel een x raak is voor jullie,ronde 24 pffff!!!

xxx

Hoi Mier,

Alles goed daar? Hoe was je weekend?

En hoe is het met de kleine in je buik?

Hier gaat alles zijn gangetje , mijn ventje is weer in zijn soort beter, dus het was weer erg gezellie ... hihihihi :)

Verder zijn we gisteren naar mijn schoonmoeder haar verjaardag gegaan. En savonds een filmpje gekeken.

En vandaag naar mijn broer geweest ( heeft een dochtertje van 3  ) is altijd onwijs leuk met haar, die is helemaal gek , en helemaal fanaat van ons ...

Daarna lekker naar huis en toen de hond meegenomen naar hoek van holland en daar wat gegeten en gewandeld... Heerlijk ff uitwaaien ... moet zeggen het was gewoon letterlijk uitwaaien , we waaiden zowat uit ons interlokkie .hahahahaha. Toen weer naar huis en zijn we weer aan de slag gegaan met de postzegels..

En nu is het alweer zondagavond en ga ik zo eten en spoed weer kijken en daarna lekker boer zoekt vrouw. mmmmm heerlijk.

Nou goed ik hoor je wel ... doeg

Knuf ber

jarber het is voorbij  gister weer een echo gehad ivm bloedverlies en het hartje klopte niet meer............

Ach meissie toch , jeetje , wat erg ... dit had ik nou echt niet verwacht...... Jij natuurlijk ook niet ..... Ik weet niet wat ik moet zeggen , alleen dat ik met je meeleef en er voor je zal zijn... Als je wil babbelen kan je me bereiken op dit msn adres : jarber@live.nl
Geen probleem, als ik aanwezig ben zal ik ff tijd vrijmaken voor je .....
Tjeempie nee, misschien een rare vraag hoor ,maar hoe gaat hhet verder met je? Heb je veel pijn of ben je alles al kwijt .....

Nou meis ik kan mijn ogen geloven ......ik ben er stil van ...

Meis nogmaals ik leef met je mee enne een hele dikke kus en knuffel van ber.

p.s. ik denk aan je ..

Terug
Bovenaan