Vreemd !!!!! spoedoproep!!!!

hahaha heeeeeeeeeeel lief doen!!!

ik snowboard graag,ga graag naar mijn neefjes en nichtjes toe want daar ben ik dol op!
ik hou graag van lekker shoppen en vakantie vind ik ook heerlijk wintersport en zomervakantie!

xxx

Hoi HOi ..,

Ja hij stond al te grijnzen naast me , en toen heb ik tegen hemm gezegd , dit had ik anders ook neergezet hoor .... ja ja zegt ie ... hihihihihi

Oooo ik ben nou nog nooit op wintersport geweest he ......... ... Wij zitten met de zomervakantie altijd met de bouwvak .....dus dat wordt/ is altijd een dure business.... helaas ... Maar wij zijn nog nooit verder geweest , dan Spanje, belgie frankrijk   en Nederland ja ja .... hahahaha, nu hebben we daar ook gekozen hoor , wij zijn geen zonaanbidders , willen alleen maar heel veel natuur zien..., en wintersport kennen we niet, klunzen dat we zijn hahahahah

Maar goed   groetjes xxxxx Ber

hahaha mannen!!

wintersport is echt geweldig en is zo ontzettend mooi die bergen vol met sneeuw,echt gaaf!
wij zijn van de zomer nog in egypte geweest maar daarvoor 2 jaar niet op zomervakantie!mijn mannetje vind wintersport nog leuker als zomervakantie en ik vind het allebei even leuk!
gaan jullie van de zomer nog iets leuks doen? of lekker dagjes weg??
wij gaan niet op zomervakantie!dan ben ik al bijna uitgerekend hahaha wow!! dat gaat snel als je daar aan denkt!

xxx

Tja mannen he je kan niet met ze maar al helemaal niet zonder ze hahahahahahhahahah

Wij gaan van de zomer wel op vakantie ja , denk weer naar Belgie of gewoon toch in Nederland .... want we kunnen zowieso niet ver ivm met onze hond ...
Die willen we niet in een asiel dumpen..zeg maar ...
Verder gaan we zeker dagjes weg en ook gewoon lekker thuis blijven , lekker van elkaar genieten hihihih

Misschien ben ik dan tegen die tijd ook wel zwanger , ik hoop het wel , want anders....... wordt ik gillend gek ...

Ja dan ben jij uitgerekend hihihih dat gaat inderdaad snel moet je niet teveel bij nadenken..... lekker nu maar genieten toch .... het gaat zowieso allemaal snel .....

mmmmm lekker ff van mijn bakkie aan het genieten ...

grz xx Ber

gaat het al wat beter met je mannetje??

lekker hoor! en hoop idd dat je dan ook (hoog)zwanger ben

xxx

NOu hij is langzaamaan aan het opknappen, maar heb wel tegen hem gezegd dat ie ff moest uitzieken,anders ligt ie volgende week weer binnen..... hij is er zo een van ooo ik voel me beter nou dan kan ik ook wel weer aan het werk...Maar goed komt goed ...

WE gaan ons best doen hahahahahaha..

Maarre ik gaat ff dutje doen , schrijf je morgen weer hihihihi... Vind het echt gezellie hoor ... zo
 Groetjes en xx ber

hey jarber,

idd goed uit laten zieken anders is het binnenkort weer raak!!
voor de rest alles ok?

xxx

HOi Hoi ,

Hoe is het daar? Alles goed?

Zo Lekker weekend .... hebben jullie nog wat voor de boeg , of doe je lekker rustig aan vandaag....
Wij zitten thuis want mijn mannetje is nog steedsn iet beter , we gaan wel zo af en toe even een frisse neus halen en ff lekker naar buiten,   Verder hebben we morgen een verjaardag.

Hier gaat alles zijn gangetje , rustig aan en lekker relaxen, had van de week wel even een moeilijk moment..... (tranen vloeien op dit moment heel makkelijk) , kwam een vriendin tegen en die is 20 weekejs zwanger , en ik ben heeeeel blij voor dr ,maar ik voel het dan wel even steken .... en ik voel me zelf dan ook zwanger zijn op het moment dat ik met haar praat en dan is ze weg en dan heb ik zo'n leeg gevoel , dat voelt zo klote .....Maar goed we gaan ervoor ....

Nou doeg grz Ber

Terug
Bovenaan