Vreemd !!!!! spoedoproep!!!!

hey jarber,

lekker weekend! heerlijk,vandaag naar amsterdam geweest! lekker geshopt met mijn zus en straks naar vrienden toe,wel leuk maar ben doodmoe!

ik snap wel dat het steekt,vooral omdat jullie ook een tijd bezig zijn!! straks loop jij ook met een mooie dikke buik hoor!! en dan is iedereen jaloers op jou! het komt goed,alleen duurt het jammer genoeg veel te lang he,ik gun het je ook zo erg!!

nog leuke dingen van het weekend? of goed uitzieken van je mannetje??

xxx

Hoi hoi ,

tjeempie jij bent druk geweest hihihhi Lekker hoor ,heb je geshopt voor de aankomende kleine, of gewoon lekker voor jezelf?
MMm heerlijk lijkt me dat voor die kleine shoppen ...hihihihi

tja , het is echt niet dat ik ze het niet gun ,maar je wordt er dan zeg maar wel opgewezen, en hun zijn ook lang bezig geweest , maar toch..... Joh we doen het gewoon ze , 2008 wordt gewoon ons jaar ...en ik hoop dat ik aan het eind ook zwanger ben .... Gewoon niet aan denken (zeg ik heel stoer).... hihihihi
Nee hoor maar alle gekheid op een stokje ..... ik voel me kiplekker en mijn mannetje nog steeds niet zo , maar straks wel en we hebben voor 99,9 % kans om zelf zwanger te worden.. Dus wat wil je nog meer .... Ik heb alleen misschien wel kans om even die hsg te moeten doen , maar ze zei dat alleen maar meer kans gaf om zwanger te worden.....(dan spuit je alles door ofzoiets)..
Nou goed als dat dan het ergste is....

Wat betreft mijn mannetje die is nog wel aan het uitzieken ,maar wel al op de been... dus we hebben vandaag even mijn nieuwe bril gehaald in naaldwijk, en daarna zijn we aan de slag gegaan met de postzegels te sorteren ( ja ja ik spaar postzegels leuk he hihihihi) En daar zijn we pas net mee klaar... Morgen gaan we onze hond borstelen, de was vouwen , op verjaardag , wandelen, en gewoon lekker van elkaar genieten , kijken of hij het redt ... Tja en dan is het alweer maandag ....
Wat gaat het toch weer hard he ...

Nou ik gaat mijn oogjes sluiten en snaveltje toe doen , hihihihi, dus welterusten en tot morgen....

Grz Ber

hey jarber,

wat is een hsg? is dat je baarmoeder laten reinigen?

gelukkig dat het met jou goed gaat! ben er van overtuigd dat het bij jullie ook binnenkort raak is hoor!

vanmiddag even lekker terug naar bed gegaan en 2uur geslapen,heerlijk! was echt heel moe! gisteren natuurlijk heel de dag weggeweest en s avonds nog bij een oud-collega van mijn vriend geweest dus een drukke dag gister! dus vandaag lekker een luie dag en morgen weer werken.

xxx

Hoi Mier,

Een Hsg is een contrastfoto van de baarmoeder, waarbij ze kijken of je verklevingen heb , of dat je eileider verstopt zit.... De gyn heeft gezegd dat het een hele kleine kans heeft dat dat bij mij het geval is , maar het is dan een soort zekerheid wat ik dan heb.

Tjeempie kan me voorstellen dat je moe bent na een dag shoppen, maar juist daarna zon luierdag is helemaal heerlijk. Lekker niks doen , lekker genieten en luieren....Mmmmm ,ik daarnetegen had het heel druk ineens... we kregen ineens visitevan mijn beste vriendinnnen met aanhang , en toen moesten we nog naar de verjaardag. Pffff .... En nu hebben we nog niet eens de was gevouwen, nou goed komt vanzelf.
En vanavond heb ik lekker Spoed gekeken en Boer zoekt vrouw. Mmm dat vind ik nou lekker savonds lekker voor de tv hangen .... na een drukke dag ..

Ja morgen weer werken ....... Heerlijk heb ik echt weer zin in......

Nou meis tot morgen ...

xxxx ber

hey jarber,

das ook gezellie toch?
weet bij jullie iemand dat jullie bezig zijn?
zo n contrastfoto is toch best pijnlijk?

straks werken en nu nog lekker aan het luieren!

xxx

HOi Mier,

Hoe is het nou?

Hier gaat alles goed hoor, mijn mannetje is weer aan het werk, kon hem niet langer thuis houden, mits ik hem had vastgebonden.. hahahahaha.
dus hij is gisteren gewoon weer gaan werk, en dan wel verbaasd zijn als ie savonds helemaal verrot is.... hihihihi.. maar goed ik gisteren ook lekker naar mijn werk ....Heerlijk gewerkt ....En jij ?

Tja zon hsg kan inderdaad heel pijnlijk zijn,het voelt net als een hele erg menstruatiepijn. zei de dokter... Maar ja dat heb ik dus nog nooit gehad ....dus weet niet wat dat inhoudt, maar ik ben niet zo dol op pijn, (schijt zeven kleuren ervan hihihi) Dus ik zie dat hele onderzoek niet zitten.... Maar nu heb ik met mijn ventje afgesproken dat we het eerst maar ff aankijken tot aan de bouwvak en dan evt dat onderzoek gaan doen. We zien het wel.

Bij mij weet iedereen het..... Was zo blij dat we ervoor gingen dat ik het tegen iedereen heb verteld... hihihihih  kon me niet meer inhouden....  
 En bij jou?

Nou werk ze of ben je vrij?

Grz en een dikke knuf Ber

hey jarber,

kon je hem niet meer thuis houden! dat zijn mannnen he!
mag morgen een echo laten maken omdat ik bruin verlies! ben wel onzeker!

xxx

Hoi hoi ,

Tjeempie meis, nou ik zal voor je duimen, enne geloof in het positieve he .... Niet teveel piekeren (makkelijk gezegd dan gedaan) Heel veel succes morgen... Laat je het ff weten?

Tja wat betreft mannen , onhoudbaar ... hihihihihi....Maar goed hij werkt weer .... En nu wilde hij ook overmorgen al 1,5   uur gaan squashen , daar heb ik toch maar even van gezegd dat ie dat beter niet kan doen... hihihihi...O o o o o ....

Maar goed meis ik duim voor je morgen en zal aan je denken...

GRz en knuf Ber

Terug
Bovenaan