Vriend geeft dubbele signalen voor kindje

@Olifantje Ah balen zeg! Wel fijn dat er even naar wordt gekeken. Komt vast wel goed!
Hier slecht nieuws, had vrijdagochtend een negatieve test en werd vanochtend zwaar ongesteld wakker! Wij gaan dus nu ronde 7 in. Daarnaast heb ik een flinke keelontsteking, hoest me suf en mijn stem is voor een groot deel verdwenen. Voel mij dus dubbel beroerd.

@Zwaantje, ah nee dat is even balen zeg!! Vandaag even goed uitzieken en je laten vertroetelen door je mannetje?
Ik zat te denken voor je, je vertelde me dat je na je piek 2 dagen later je ei hebt, dit is toch aan de late kant? Misschien ervoor al gezellig maken en heb je je ei gewoon meteen na je piek al? 
We gaan beide gewoon weer fris een nieuwe ronde in! Ik ga na mn menstruatie agnus cactus slikken, dit helpt me altijd om mn cyclus rustiger te maken. Vind mn fase tussen eisprong en menstruatie ook zo kort. 
Komt goed he meis, wie weet krijgen we een leuk kerst cadeautje!

@Olifantje Mijn piek en ei zijn sowieso aan de late kant. Gemiddeld gezien heb je je eisprong op dag 14, maar ik heb deze pas rond dag 17/18 (piek rond dag 16). Ovulatietesten geven ook aan dat je eisprong pas 24-36 uur na je positieve test (piek) plaatsvindt, dus dit klopt dan wel. 
Wij hebben het sowieso gezellig op dag 15 t/m 19, dus we zitten wel in de goede periode. In deze dagen heb ik ook last van vruchtbaar slijm, dus dat moet goed zijn. 
Hoeveel dagen zitten er bij jou tussen eisprong en nieuwe menstruatie?

Ah nee dan klopt het allemaal! Vol houden he, elke maand is weer een nieuwe kans!?
9 a 10 dagen zitten ertussen, dit baart me wel wat zorgen samen met het tussentijds bloeden, of een eitje dan wel de kans krijgt op te nestelen. Maar over 1,5 week weer een nieuwe kans en ga tot die tijd agnus cactus innemen, dit helpt altijd wel als mn cyclus wat door de war is. Zorgt vaak voor meer tussentijd

@Olifantje Ja, ik doe mijn best! Komt toch altijd even hard aan, zeker omdat we nu gewoon al de zes maanden voorbij zijn maar goed we gaan gewoon door. Mijn vriend was heel lief voor mij vanochtend. 
Ik zit zelf inderdaad op 11 dagen (soms 10) luteale fase en de 'verhalen' hierover verschillen heel erg. De ene zegt dat het echt te kort is, terwijl de ander aangeeft dat er niks aan de hand is. Ik ga mij pas echt druk maken als we een jaar verder zijn. Dan kunnen we altijd even langs de dokter gaan. Tot die tijd gewoon rustig aan zo verder. Mijn cyclus is super regelmatig, dus het moet toch een keer raak zijn zou je denken. 
Nu eerst deze week weer doorstaan. Ik zak altijd een beetje door de grond tijdens de eerste 3 a 4 dagen vanwege de pijn.

Ik ga dit zeker eens navragen aan de gyno,  lees dat 10/11 het minimale is. Moet zeggen dat mijn cyclus niet echt gelijk is, soms zitten er toch 3/4 dagen verschil in. Kijk zeker eens voor agnus cactus, misschien kun je die ook eens gebruiken na je menstruatie, dit zorgt dat de hormonen in balans komen en je dus een langere luteale fase krijgt. Soms zit er dan zelfs 14 dagen netjes tussen, de tabletjes kunnen ook helpen voor de pijn? 
Ik hoor ook vaak wanneer je het los laat, het vanzelf raak is omdat je dan rust hebt. Even niet testen en lekker alles op gevoel doen. Dat gaan wij deze ronde doen?

Terug
Bovenaan