Vriend geeft dubbele signalen voor kindje

6mmp3kj6v1.jpg

Dit is hem! Tweede test is van gisterochtend ?
Zo leer ik nog eens wat! Geeft me een klein beetje hoop, we moeten opschieten haha. Maar begrijp nu dat je dus voor maar ook na de eisprong nog een kans hebt! Ga eens naar de app kijken, volgens mij heb ik ook kalender (roze app)

@Olifantje Ik vind die van gisterochtend wel duidelijk! Ik denk dat dit je piek wel zou kunnen zijn, maar blijft moeilijk aangezien je niet weet hoe het woensdagmiddag/avond was geweest.  
Ik zou het vanavond sowieso even gezellig maken, als jullie dat nog niet hebben gedaan haha! Ik ben zelf heel blij met die ovulatietesten, anders was ik er nooit achtergekomen dat mijn ovulatie vier dagen later is dan 'gemiddeld'. 
Misschien een idee om het in de volgende ronde toch nog een keer te doen met testen en dan wat eerder beginnen, maar alleen als jij je daar goed bij voelt natuurlijk!

Het was gezellig yes!! hahaha! Sorry als er teveel details zijn? begrijp ik het dan goed dat je ei na de piek binnen 24/36 uur springt en dan uiterlijk 24 uur " leeft". Dus in totaal 2 (2,5 gunstig) dagen na je piek ben je nog vruchtbaar? Dat zou echt nog super zijn!
Ik denk dat ik de volgende keer toch ga testen, na je uitleg is me zo veel meer duidelijk (moet me echt gaan inlezen haha) Dankjewel meis

@Olifantje Hahaha ik kan wel wat hebben hoor! Fijn dat het gezellig was.
En inderdaad na je piek springt je ei tussen de 24 en 36 uur en nadat hij gesprongen is ben je nog +/- 12 uur vruchtbaar. De dagen tussen je piek en je eisprong zijn dus heel belangrijk, omdat zaad ook nog wel wat langer kan overleven in een vrouwenlichaam. Je hebt liever dat ze liggen te 'wachten', dan dat ze heel hard moeten zwemmen om 'op tijd' te zijn haha! 
Ik had afgelopen zondag mijn piek en wij hadden dus drie dagen achter elkaar seks (zo/ma/di) en ik vermoed dat ik dinsdag ergens mijn ovulatie had. Dit komt ook overeen met mijn app.
Ik heb mij van te voren echt helemaal ingelezen haha, ik had toch een jaar de tijd! Deze website heeft ook veel informatie over ovulatie/ovutesten/LH-piek etc. 

Haha gelukkig! 
Heb serieus altijd gedacht als ik die pijn voelde dat hij sprong en je dan 24 uur nog kans hebt ( vrijdagochtend voor mij) weet jij wat die pijn geeft? Heb vaak echt 2 dagen steken continu!
Duimen allebei deze ronde! Haha ja jij wilde ook eerder kindjes he! Gister aan mn moeder verteld dat we er voor gaan, kwam toch een traantje los, houden jullie het geheim? Ik zal de site eens doorlezen.?

@Olifantje Pijn blijft soms moeilijk te verklaren, maar kan best zijn dat je pijn ervaart rondom je piek. Er wordt dan druk in je eierstok opgebouwd zodat de eicel in die 24-36 uur daarna kan springen. 
Leuk dat je het je aan je moeder hebt verteld! Mijn ouders weten het al een tijdje dat de wens er is en sinds vorige ronde dat we er nu ook echt samen mee bezig gaan. Ze vinden het erg leuk! 
Ik doe de ovulatietesten altijd na mijn werk rond 17.00 uur. Ik drink dan bewust 3 uur van te voren niet meer. Tot nu toe werkt dit bij mij prima.

Terug
Bovenaan