Vriend geeft dubbele signalen voor kindje

@ Zwaantje
Klinkt logisch, heb me al wat ingelezen. Mocht het deze maand niet raak zijn wil ik toch zonder testen verder gaan, weet nu wel dat ik rond mijn eisprong (de pijn die ik voel) het beste seks kan hebben en dagen daarna. 
Ah wat fijn dat ze het weten! Heb je toevallig ook neefjes en nichtjes?
Dat heb ik laatst niet goed gedaan, omdat ik zo veel drink moet ik soms een half uur later alweer plassen, op zo'n moment ook testje gedaan. 

@Olifantje Volg je eigen gevoel is hierin zo belangrijk! Je moet echt doen wat jij prettig vindt, het is soms al heftig genoeg. Testen kan altijd later nog wanneer je er wel behoefte aan hebt. 
Ik heb twee oudere neven (30+) waarvan er één al twee kindjes heeft (2 en 4 jaar). Die zie ik regelmatig op verjaardagen, maar verder heb ik niet veel kleine kinderen om mij heen. Mocht ik zwanger raken, dan zullen mijn ouders ook voor het eerst opa en oma worden. Mijn vriend heeft ook maar één goede vriend met een kleine van 6 maanden, maar zij wonen niet in de buurt. De rest van zijn vrienden hebben nog geen kinderen. 
Hebben jullie veel jonge kinderen in jullie omgeving? Of ook niet?

@Zwaantje,
Precies, voel het altijd zo goed dat het goed moet komen. Moet zeggen dat ik het wachten nu best spannend vind, pas over 10/11dagen weet ik pas meer. Elk steekje of pijntje denk je nu wel zou het? Probeer zo veel mogelijk te focussen op het dagelijkse leventje, hoe kom jij de tijd door?
Lastig hè als mensen ver weg wonen, kan je niet even "oefenen". Wij wonen in een wijk met veel kleine kindjes en ik heb een neefje van 1,5 die ik elke week wel zie, mn vriend is alleen niet het typ dat hem zit te knuffelen en er mee speelt. Wel doet hij samen zn auto wassen met een kleintje uit de wijk zo leuk om te zien altijd, die wil altijd mee helpen.
Voor jou nog een paar dagen!!

@Olifantje Ja dan moet je ook lekker op je eigen gevoel afgaan!
Ik vind het ook wel lastig hoor die wachtdagen. Overdag ben ik wel druk met werk, maar zodra ik thuis kom dan word ik direct weer ongeduldig en tel ik de dagen echt af. Ik vind het nu ook wel extra spannend, omdat we er deze maand echt samen volledig voor zijn gegaan. Het zou zo leuk zijn als het is gelukt, maar durf nergens op te hopen. 
Ik houd je op de hoogte!

Ja nog 5 dagen afwachten! Ik nog 10 te gaan?
Heb sinds vandaag continu branderig gevoel in mn baarmoeder, dit heb ik nog niet eerder gehad. Had de afgelopen 3 maanden ook doorbraakbloedingen maar ook deze blijven weg. Koppie maakt overuren nu haha. Gelukkig de weken lekker vol gepland zodat ik niet te veel kan nadenken. Ga er vanuit dat we naar ronde 2 moeten!
Jij ergens last van?

@Olifantje Spannend!
Of ik ergens last van heb vind ik moeilijk te zeggen. Heb de laatste dagen wel vaak brandend maagzuur en mijn darmen lijken een beetje van streek. Ik ga er echter wel gewoon vanuit dat we (helaas) doorgaan naar ronde 7.
Gelukkig ben ik heel druk met werk, dus ik denk er pas weer aan zodra ik thuis ben. Wil deze keer ook niet eerder testen dan zaterdag. 

@Zwaantje
Ik denk dat dat ook even de beste instelling is, denken van niet. Kan het alleen maar meevallen. Hier hetzelfde, alleen maar op het forum om te kijken of je iets gezegd hebt en verder zo min mogelijk erover  er mee bezig zijn. 
Vind ronde 1 al spannend, terwijl jij al in ronde 6 zit?

Kleine update dat wij ronde 2 in gaan, heb al bjjma een half jaar tussentijdse bloedingen en deze zijn helaas weer begonnen. Vandaag voor mijn geruststelling doorverwijzing naar de gynocoloog. Volgens de arts hebben sommige vrouwen dit gewoon en zal het weggaan als je zwanger bent (haha erg fijn antwoord, not?) bloed op dit moment te erg om het innesteling te noemen. 
Zo benieuwd naar jou testje morgen? laat je het weten?

Terug
Bovenaan