vroege zwangerschapsverschijnselen

Hallo,

Heb een korte vraag. In febr heb ik na bijna 3 maand een mk gehad. Nu gaan we   weer met frisse moed voor een tweede kindje.

Mijn vraag:

Kun je een week na de bevruchting al misselijk zijn...ben dit al een paar dagen en daar komt moeheid en een pijnlijke rug ook nog bij.

Wie weet dit??

Dank jullie wel...

Ja dit kan inderdaad! Sommige vrouwen worden direct misselijk na de bevruchting. komt niet vaak voor maar het kan wel! Ik had geen misselijkheid maar mijn borsten waren vlak na de bevruchting al zo gevoelig, dat ik bijna zeker wist dat het raak was! Ik hoop het voor je! Nog even afwachten en dan testen maar!

Ik heb echt voor mijn gevoel alles gevoeld. Ik zei ook steeds nou volgens mij moet ik zwanger zijn of ik word echt ongesteld zoals ik dit nog nooit heb gehad!!!! Ik had pijnlijke borsten, moe, buikkrampjes, steekjes en waterige afscheiding..... Ik teste pas 5 dagen na mijn nod positief... maar bleek dus toch te kloppen.

Ik duim voor je

groetjes
Chantal

Hey wendy en dre,

Ik heb vooraf getest met clearblue, en geloof ook sensitest, allemaal negatief. test van de kruidvat was na 5 dagen positief en 2 dagen later weer herhaald en was hij nog meer positief....
Het kan   zijn dat je een late eisprong hebt gehad of dat je lichaam te weinig HCG nog produceert.
Ik had daarbij ook nog eens op mijn NOD dag dat ik een paar spikkeltjes bloed verlor en bruinverlies.... dus dacht he shit toch ongesteld, maar bleek toch een innesteling te zijn geweest.

Ik duim voor jullie meiden, succes!!!

groetjes
Chantal

Hoi wendy,

Ik ben nou wel erg benieuwd. Ik had ook meteen na de derde week al last van misselijkheid en dergelijken. heb toen 2 dagen voor mn NOD positief getest.

Hoop voor jou dat ie positief is.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan