vroege zwangerschapsverschijnselen

Hey au,

Ik heb het ook hoor. Heb hier een kleine man van 8 maanden die 10 kilo weegt en heftig kruipt en zoch optrekt en ik moet er dus de hele dag achteraan. En hem de trap op en af sjouwen. Ik voel dus ook nu al mn litteken van de keizersnee, als ik de hele dag voor de klas heb gestaan krijg ik een heel zeurderig gevoel in mn buik! Echt irritant.
Ben benieuwd wat dat betekend voor mn verdere zwangerschap. Hoop niet dat ik er al teveel last van krijg. Maak me ook wel zorgen over de bekkeninstabiliteit die ik bij mn eerste zwangerschap al met 16 weken had!! Hoop niet dat ik er weer last van krijg, want dat zou betekenen dat ik al snel geen volledige lesdagen meer kan werken En dat zou toch wel erg jammer zijn.

Ik ben nu trouwens 7 weken. Ik mag vrijdag naar de gyn voor een echo en ga dr dan meteen even vragen over het litteken.

Liefs Jen

Hoi!
Dre, gefeliciteerd! Fijn!
Ik ben helaas ongesteld geworden. Het is wel totaal anders dan anders, ik denk echt dat mijn ei wel bevrucht was en ook ingenesteld.
Ik heb enorme klachten van mijn menstruatie en dat heb ik normaal nooit! Echt zo'n pijn in mijn onderrug!
ik voelde me echt zwanger en had ook enorme last van mijn borsten. ik ben 2 keer eerder zwanger geweest, dus herkende het wel.
maar goed, ik baal nu... ben zo ongeduldig. En het doet gewoon een beetje zeer als iemand uit de familie dan net zwanger is! Maar ik mag absoluut niet zeuren, heb al 2 gezonde, lieve kinderen!
Arien, spannend hoor!!!

hoi allemaal,

nou, ik ben ongesteld geworden... ik baal als een stekker natuurlijk. dacht echt dat ik zwanger was maar niet dus.

van mijn zoontje was ik ook in 1x zwanger. dus ik ging er eigenlijk ook al van uit dat het nu weer zo snel zou lukken.

ik kreeg gisteren van mn zoontje wel een mooie roos en van mn vriend een orchidee. wat een schatjes ook. om me weer op te beuren. ach ja. volgende ronde weer. nu mogen we half juni weer klussen.

enne, anna, jij ook weer half juni? lopen we gelijk op haha

tot gauw.

groetjes arianne

Dag Jen,

Ja heel herkenbaar! Ik hoop ook dat we daar verder niet zo veel van voelen.. hoop niet dat het straks bij het oprekken van de buiken zeer gaat doen bij het litteken.. we zien het wel.. ben iig goed aan het smeren!

Hallo ik ben een meisje van 14 jaar (bijna 15)  maar ik heb vorige week (20 september) seks gehad voor het eerst . We hadden het zonder condoom gedaan en ik slik ook nooit de pil dus het was onveilig. Hij ging er heel eventjes in en hij kwam niet klaar en er kwam ook geen voor vocht dacht hij want hij zegt dat dat nooit zo snel komt bij hem. Maaar we hebben voor de zekerheid een morning afterpil gehaald en ik heb hem geslikt (binnen 2 dagen) . Maaar ik heb alsnog heeel erg bang dat ik alsnog zwanger kan zijn. Het voelt gewoon niet fijn en ik zit er de hele tijd over na te denken . Ik word pas over 2 weken ong ongesteld maar ik kan geen 2 weken nog wachten. Ben zoo bang ... iemand die tips heeft ? Of me kan gerust stellen of kan zeggen als er wel een kans is ? Groetjes anoniem 

Hallo ik ben een meisje van 14 jaar (bijna 15)  maar ik heb vorige week (20 september) seks gehad voor het eerst . We hadden het zonder condoom gedaan en ik slik ook nooit de pil dus het was onveilig. Hij ging er heel eventjes in en hij kwam niet klaar en er kwam ook geen voor vocht dacht hij want hij zegt dat dat nooit zo snel komt bij hem. Maaar we hebben voor de zekerheid een morning afterpil gehaald en ik heb hem geslikt (binnen 2 dagen) . Maaar ik heb alsnog heeel erg bang dat ik alsnog zwanger kan zijn. Het voelt gewoon niet fijn en ik zit er de hele tijd over na te denken . Ik word pas over 2 weken ong ongesteld maar ik kan geen 2 weken nog wachten. Ben zoo bang ... iemand die tips heeft ? Of me kan gerust stellen of kan zeggen als er wel een kans is ? Groetjes anoniem 

Terug
Bovenaan