vroege zwangerschapsverschijnselen

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier!
Ik heb mijn NOD dag 29 mei, maar heb vandaag zulke pijnlijke borsten! Kan natuurlijk ook bij een menstruatie horen, maar ik heb het eigenlijk nooit.
Spannend dus!
Verder heb ik honger en voel ik soms een steekje in mijn buik. Maar dat kan allemaal psychisch zijn natuurlijk! Hahaha!

Groetjes en succes allemaal!

Hai!

Anna: Ik kan het me goed voorstellen.. ik ben ook bang dat ik me de kwaaltjes inbeeld..

Dre: Ben vanacht echt super misselijk geweest.. steeds kokhalsen en ook een keer echt moeten spugen.. daarna lag ik in bed en kreeg ik super veel trek dus weer er uit..

Vandaag hele dag misselijk en duizelig..

Mijn nod is idd ook morgen! Spannend.. stel dat het bij ons allebei raak is (wat ik voor ons beide natuurlijk heel erg hoop!) dan lopen we precies te gelijk!!

Heb je al een test gedaan? Ik heb er 1 liggen maar dat is een simpele kruidvat dus weet niet of dat nu al zin heeft denk er over om morgen even een betere te halen of deze gewoon eerst te proberen.. of een paar dagen afwachten (ben te ongeduldig en nieuwschierig  maar het kan natuurlijk ook gebeuren dat ik naar de toilet ga en weet dat ik het niet meer hoef te testen... zou ik echt enorm balen..

Heb jij je test al gedaan??
 Duim voor je!
Wanneer ga je m doen?

Ik heb trouwens ook een opgezette buik.. heb ik sinds mn zwangerschap iedere menstruatie wel een klein beetje maar dit voelt anders en ziet er toch ook anders uit...

En mijn darmen doen ook erg raar.. ik heb een nieuwe telefoon sinds 2 weken en er was iets gebeurd waardoor een aantal menu opties en een heel schattig filpje van onze zoon (hij ging een soort riverdance pasjes doen op de 3 biggetjes van k3 met een heel trots gezichtje) weg waren en ook de profielen kon ik niet meer instellen en hij gaf alleen maar licht als ik gebeld werd geen geluid meer.. En ik heb echt overdreven gehuild.. normaal zou ik denken morgen even langs de winkel en als ie het weer doet k3 weer even opzetten en snel filmen maar was totaal overstuur.. Mn vriend heeft heel simpel de site van blackberry geopend en een software update gedaan... uhm ja.. zelfs alle foto's en filmpjes zijn er door terug gekomen.. gelukkig houdt iemand t hoofd koel..

Heel veel succes en ben erg benieuwd!

Hoi!
Jee, spannend zeg, jullie beiden vandaag de NOD dag. Ben benieuwd!
Ik heb vandaag een test gedaan... natuurlijk negatief! Was 2 dagen voor mijn NOD en niet eens met ochtendurine. Wist het ook wel, maar kon gewoon niet wachten... Gelukkig heb ik er nog 1.

Enne... de Kruidvat testen zijn als beste getest door Kassa (moet je maar even op de Kassa site kijken, even zoeken op zwangerschapstest).

Groetjes en succes de komende dagen!

Hoi Au en Anna en andere meiden!!

Hier nog steeds elke ochtend misselijk, kokhalzen, buikpijn, rugpijn, borrelende darmen, opgezette buik...huilerig en ontzettend moe!!!! Nog ff afwachten we hebben afgesproken om zaterdag te testen... Ben heeeeeeel zenuwachtig!!!! Het zou idd te leuk zijn als het bij ons beide raak is, ik hoop het voor ons tweetjes en natuurlijk voor de mannen!!! Zie het al helemaal voor me, ons zoontje een shirtje aan met ik word grote broer (tijdens vaderdag bij de opa's en oma's)... Vind het ook ontzettend spannend en eng omdat de vorige zwangerschap is misgegaan....voor ons zoontje heb ik een mk gehad en afgelopen februari nog een keer... En dat maakt het allemaal wel heel spannend.

Dus AU jij hebt ook de klachten..iehhhhh nou lekker blijven spugen zou ik zeggen want dat kun toch haast wel zeggen dat het raak is of niet???

Ik hou het bijna niet meer weet je........denk dat het raak is en ik voel me ook zo anders..mijn zoontje wil alleen maar bij me in de buurt zijn en knuffelen en roept de hele dag alsmaar mama mama mama

Ach nog  3 nachtjes slapen en als ik het echt niet hou dan vrijdag......jullie horen van me!!!! Ik duim voor je Au... en Anna wat lief dat je met ons mee leeft... duim ook voor jou!!!

Dikke knuffel!!!
Dre

Dag Meiden.

Dre herken al je kwaaltjes. Ik werd om 06.45 uur wakker van onze zoon die even lekker   de speelkamer in wilde en ik had vanaf gisteravond al het idee.. morgen probeer ik het met ochtendurine.. En JA!~Positief!

Ik moet bekennen dat ik via Rainbowbabies een shirtje besteld heb met bijna dezelfde tekst als jij voor jouw zoon wil doen met een plaatje van een speen er bij... Wil het ook met vaderdag ongeveer doen.. Ben wel bang dat er iets mis kan gaan maar probeer het los te laten.

Dre ik hoop dat het voor jou net als de vorige keer nu gewoon goed zit! Gister had ik over jou al echt het gevoel.. Die MOET wel zwanger zijn.. en we lopen te gelijk, hebben dezelde kwaaltjes... ik hoop het zo.. knap dat jullie wachten met de test! Ben volgens de vk 3 feb uitgerekend.. weet je dat alvast... Wel grappig is de verjaardag van mijn opa en onze eerste is op de verjaardag van de opa van mijn vriend geboren..

Nou ik duim voor je en hoor het graag!

Anna: wat grappig van die tests, maar gaat dat niet over die iets duurdere of echt over die 2 voor 5 euro testen van kruidvat..?

HoI!

GEFELICITEERD!!!

Ik ga morgen denk ik een test doen met ochtend urine. Maar ik voel me vandaag niet meer zwanger, gek he? Gisteren wel. Nu doen mijn borsten niet meer zo'n zeer (ze zijn nog wel groter), dus ik knijp hem een beetje. Ik ben er natuurlijk wel ENORM op gefocust... dus wie weet...

Het is de duurdere Kruidvattest die het best uit de Kassa test kwam.

Groetjes!

Dag Anna!

Ik had er ook 2 dagen tussen dat ik me heel normaal voelde en dacht: zal ik het mij an toch inbeelden..? Dus ik denk en hoop dat dat niks betekend voor je!

En oke, dacht al dat die duurdere dat wel moesten zijn,.. ik vond deze zelf minder handig. Vorige keer had ik gewoon de predictor en die was prima.

Nou ik ben benieuwd meiden! Hoop met jullie mee!

Terug
Bovenaan