vroege zwangerschapsverschijnselen

Hoi hoi

Wat leuk dat jullie blijven reageren....

Hier is het wachten tot de testen in de bus liggen...als het goed is morgen. Heb vandaag buikpijn over de hele onderste linie..verder ook lage rugpijn. Vanochtend was het weer flink kokhalzen en heb de hele dag honger...en ben ontzettend moe!!!!

Wat is het toch ook allemaal spannend. We hebben een jongentje van 1,5 jaar en zijn alweer ruim 10 maanden aan het " proberen" eerder gezegd hopen op nog zo'n wonder..

Ik duim voor jullie!!!! (en voor mezelf) WAt zou het fijn zijn als je bijvoorbeeld een dikke puist op je linkerborst zou krijgen als je zwanger zou zijn,,,toch veel handiger!!!

Liefs

Hallo dames,

Over vroege zwangerschapsverschijnselen:

Ik heb gelezen dat als je temperatuurt en je hebt ongeveer 5 dagen na de verhoging ( je ei dus) nog een keer een verhoging, dit een teken kan zijn van innesteling en zwangerschap. Ik heb dit zelf deze ronde, dus vandaar dat ik naar informatie hierover op zoek ging. Ik zit nu op dag 24, dus ik moet nog maar afwachten of de informatie ook daadwerkelijk klopt bij mij, ;-)

Maar dus een leuk feitje voor wie temperatuurt!

Groetejs Martine

Hoi dre,

Voor mij hoef je niet te duimen hoor, ja dat het deze keer wel goed gaat. Ik ben nu ruim 6 weken zwanger Ik heb zelf een zoontje van 8 maanden en hij is 15 maanden als spruit nummer twee zich aandient. Als alles volgens plan verloopt natuurlijk komt de tweede in de eerste week van januari. Ik hoef maar tot 38 weken deze keer ;)

Ik ben echt heeeeeeeeel hard voor je aan het duimen en hoop dat je testen er morgen zijn!

Liefs Jen

Hoi iedereen.

Nou ik had gister nog een test gedaan.. maar was negatief, dus ik en me vriend dachten misschien moet het met ochtend urine.. dus net test gedaan maar ook negatief! Ppfffffff baal behoorlijk.. ik dacht dat ik na 2 x een cyclus van 32 dagen had gehad dat ik nu wel beetje regelmaat zou hebben, maar dus niet! nu maar hopen op snel mijn ongi want dit nu alweer op een cuclus van 37 dagen!
Vandaag beetje baaldag!

xXx Wen

Hoi,

Wij hebben een zoon van 14 maanden en zijn met de eerste ronde voor een tweede wonder bezig.

Ik ben na mijn zwangerschap geen pil meer gaan gebruiken dus hoef niet te "ontpillen". We hebben aan de hand van een vrachtbaarheidskalender gekeken wanneer mijn eisprong ongeveer zou zijn (heb echt een standaard cyclus van 28 dagen en eigenlijk maar gewoon de dagen ervoor, de aangegeven dagen en er na "geklust" en voelde op de aangegeven eisprong dag ook voor t eerst bewust dat die krampen dat dus moesten betekenen.. normaal stond ik er niet bij stil.. 5 dagen erna weer veel kramp.. hoop stiekem innesteling..

Eigenlijk ben ik sinds die tijd misselijk.. vooral 's middags en 's avonds.. ik ruik heel sterk.. drink normaal veel melk maar kan nu die lucht echt niet ruiken!! Ik slaap veel vaster.. en meer..en ben ook duizelig. Vandaag had ik echt moeite met opstaan van de pijn in mijn onderrug! Mijn buik is ook opgezet en mn darmen rommelen..

Nod = 27 mei Ik heb gister puur uit nieuwschierigheid getest.. (wel met zo'n goedkoop kruidvat ding omdat ik al wel dacht dat het geen zin zou hebben) was dus ook negatief..

Wat erg dat wachten.. ben een beetje bang dat ik het me allemaal inbeeld en telleurgesteld zal zijn.. iedere keer als ik iets merk.. ben nu supermisselijk terwijl ik goed gegeten heb.. dan ga ik echt na: is het echt zo?

Wie herkent dit een beetje? Iedereen succes met wachten!

Hoi Au...en andere meiden

Ik herken je gevoel...ben al een paar dagen aan het kokhalze 's ochtends en ook onderrugpijn, moe, steeds honger...rommelende darmen opgezette buik..

Ik ben ook bang dat het tussen de oren zit..en kan ook niet wachten tot ik mag testen....
zou wel een teleurstelling zijn in mijn lichaam....want ik voel me echt anders en heb echt het gevoel dat ik zwanger ben..Mijn zoontje geeft plots steeds kusjes op mijn buik...is dat een teken???

jij au..ook nog ff geduld...we houden elkaar op de hoogte.. Ook andere meiden veel succes .....
Liefs

Dre: Denk dat die kusjes wel een teken kunnen zijn! Toen ik zwanger was, geloof net 3,5maand en je zag bij mij vanaf 5,5 maand pas iets) merkte ik steeds in de supermarkt enzo dat kinderen opeens naar me toe kwamen en naar mn buik keken en gingen lachen heel gek!

Hoe lang moet je nog wachten?

Hoi Jen en Au..

Wat super dat je zwanger bent...maar duimen doe ik wel voor je hopende dat je geen vervelende kwaaltjes krijgt.....en lekker kunt genieten van je spruit en je aankomende spruit.

Au, ik moet wachten tot woensdag....spannend spannend spannend... Vanochtend weer kokhalzen en de hele dag door honger.....m'n buik is opgezet, darmen rommelen de hele dag...en hoop dat mijn zoontjes die kusjes op mijn buik geeft een teken is.. Hij wil ook het liefst aan de hele tijd bij me in de buurt zijn...dus wie weet!!!!

Au jij hebt toch ook woensdag je NOD....??? De testen waren er gisteren en die kun je vanaf 6 dagen voor je NOD gebruiken..maar ga wel ff wachten of misschien toch niet hihihi weet niet of ik het voldhoud...

Jen, een   hele fijne zwangerschap en doe rustig aan...wel moeilijk met al een wondertje om je heen te dartelen...

Au succes met wachten en ik hoop voor je dat het raak is...en ook voor mezelf.....hihih

Heel veel liefs

Terug
Bovenaan