vroege zwangerschapsverschijnselen

Hoi

@ Knutseljuffie: Ik ben nu 4 weken en 3 dagen.. gisteravond en vanacht veel steken naast mijn navel gehad.. deed echt enorm veel pijn!

@ Arianne: Mijn nod was afgelopen woensdag 27ste en ik had vrijdag 22ste ook al gestest: negatief. Ik wilde wachten tot een paar dagen na mijn NOD maar op mijn nod heb ik het om 06.50 uur gedaan met ochtendurine..

Ik had een opgeblazen buik, krampen (denk door onrustige darmen), misselijk en duizelig, gelukkig maar 1 x echt moeten spugen..en ik kon ook een dag mijn bed amper uitkomen van de pijn in mijn onderrug.. en ook moe..

was af en toe bang dat ik het me inbeeldde of gewoon veel lasthad van de komende menstruatie, maar ben dan nooit misselijk of duizelig..

Ik hoop voor je dat je snel positief test! Idd maakt het een aantal dagen na je nod niet uit wanneer je test maar als je vroeg test is het toch wel beter met ochtendurine denk ik.

@Dre: hoe is het met je? weet je al iets?

X

Ja @au ik slik wel al foliumzuur iedere   dag netjes 1 tablet.
Bij mij is het zo verwarrend.
De klachten die ik krijg met ongesteldheid heb ik ook wanneer ik net zwanger ben geworden.
Zo oneerlijk...

Ik heb 3 juni mijn nod.
Sinds woensdag heb ik een beetje last van mijn onderrug.
en ben nu een week af en toe duizelig.
verder niets........

Groetjes Roselien

Hoi au,

Tuurlijk slik ik foliumzuur, al vanaf de dag dat we wisten dat we voor een tweede kindje wilden gaan. Wel zo verstandig, beter voorkomen dan genezen zullen we maar zeggen.
En natuurlijk opgegeven voor moeders voor moeders, maar ik mocht helaas niet meedoen, heb een bloedtransfusie gehad na mn bevalling vorig jaar. Was toen 2,5 liter bloed verloren, dus ik had het hard nodig.

liefs Jen

Hoi au en anna en andere meiden,

Au wat super zeg van harte gefelciteerd zeg!!! jiehaa.....Dus toch je gevoel volgen he...die testen zijn wij helemaal niet nodig...hihihihi

Anna wat balen ik weet hoe je je voelt of kunt voelen in ieder geval...gewoon flink balen!!! Hoop dat je snel wel positief test!!!!

Nou hier ook nieuws.... 'k durfde nog niet te testen vandaag maar heb het wel gedaan en hij was positief!!!!! Kan het haast nog niet geloven en ben zo bang dat het weer misgaat...maar ik probeer het ook los te laten en ervan te genieten!!!   Ik ben 2 feb. uitgerekend volgens de kalender...

Had afgelopen dinsdag al getest, kon het niet laten en die was al positief dus ik wist het al een beetje maar goed....eerst zeker weten dus vandaag om kwart over 6 ongeveer....ben zo blij.....En ook voor jou Au...super he... dat we dit weer mogen meemaken..een wonder...hmmmmmm zo mooi

Liefs en we houden elkaar op de hoogte??? lijkt me leuk

Dre gefeliciteerd!!!!

We zijn precies tegelijk uitgerekend.. kon ook niet anders met de NOD op dezelfde dag.. wat leuk.. de angst kan ik me voorstellen en heb het zelf zelfs ook..

Leuk hoor! Ik besef het me ook nog niet helemaal..
Ik blijf ook voorlopig nog foliumzuur slikken en was in april al begonnen..
Heb vandaag enorm veel gedaan en merk nu al echt dat ik zwanger ben ben doodmoe en voel het ook in mn buik. vindt t wel pittig met mn zoon de trap op enzo.. (en dat nu al!!)

Nou geniet er van! En ik vind het echt leuk iemand te spreken die precies te gelijk loopt.

hoi meiden,

daar was ik weer. ik zit maar te wachten en te wachten. gisteren had ik een heel klein beetje maar dan ook een heel klein beetje bruinig slijm (mag eigenlijk geen naam hebben) vandaag had ik een paar druppels bloed bij het afvegen na het toiletbezoek... ik ben angstig... is dit de innesteling? of wordt ik ongi??

durf ook geen test te doen, doe het maandag anders wel. eingelijk moest ik afgelopen donderdag/vrijdag ongi worden maar nog niks (gelukkig)

ik voel me wel vreemd... ik weet niet meer hoe ik het plaatsen moet. al de hele week aan het kwakkelen: pijn in de onderrug, rare buikpijn, darmen zijn aan het rommelen, soms 's ochtends misselijk (of verbeeld ik het me?!) ik weet het niet meer, kan alleen maar wachten tot maandag...

dit is ons 2e kindje (als ik zwaner ben) maar ik voel me toch anders dan dat ik ongesteld zou moeten worden.. ik weet het niet meer!!!!

x arianne

Terug
Bovenaan