vroege zwangerschapsverschijnselen

hoi au en anderen,

gefeliciteerd met je zwangerschap!

ik zit ook nog in afwachting... vandaag of morgen is mn noddag. afgelopen dinsdag gestest: negatief, vandaag ook negatief.

ben nu erg bang dat ik niet zwanger ben. maar ik heb zoveel kwaaltjes: steken in mn tepel, buikpijn soms links en recht bandenpijn? vandaag onderrugpijn, moeie benen...

ik weet het niet meer.

maar au, hoeveel dagen na je nod heb je getest? dit is voor ons de 1e ronde. we hebben al een zoontje van bijna 2. bij hem was het gelijk in 1x raak maar toen wel 5 dagen na mn nod getest. nu blijf ik aan het testen omdat ik het zoooooo graag wil ik kan niet meer wachten pffff.

wat waren jouw kwaaltjes nou precies? ik heb gewoon wat bevestiging nodig ;)

groetjes arianne

hoi arie!
Wel herkenbaar hoor! Ik heb ook veel te vroeg getest! Ik heb morgen mijn NOD dag en ga morgen weer testen met ochtendurine.
Van mijn vorige zwangerschap weet ik nog dat ik vrij laat positief testte...
Kan niet wachten!!!
Heb vandaag geen steekjes in mijn buik weer, gisteren wel. Mijn borsten zijn nog wel groter, maar niet meer zo pijnlijk. Ik vind het zo moeilijk dat wachten...

Dag! en succes natuurlijk!

hoi anna,

succes! ben benieuwd of het jou ook is gelukt! ik wacht nog wel tot zondag. ik durf niet meer te testen haha ben echt bang dat er weer negatief uit komt. begin me gewoon af te vragen of die testen het wel doen?!

zo spannend zeg!

is ochtendurine beter dan? in de bijsluiter staat dat je gewoon kan testen wanneer je wil.

ik voel me ook zo vreemd, precies hetzelfde als jou; rare steken en apart gevoel in mn borsten. is dit jouw 1e of 2e kindje? het lijkt bij mij op het begin van mijn vorige zwangerschap maar ja, elke zwangerschap is weer anders.

ik hoop dat het gaat lukken! dan ga ik een feestje vieren ;)

Hoi!
Ochtendurine is geconcentreerder, dus meer HCG en dus beter om mee te testen... Heb ik echt al eerder gemerkt en de huisarts vertelde me het ook een keer.
Wij gaan voor de 3e!
Ik heb vandaag minder last van alles, dus ben zo bang dat ik morgen ongesteld word! Maar ik mag morgen wel testen van mijzelf haha. Heb er al 1 verspild, van die dure...
Hopen dat ik twee streepjes zie morgen! ;)
Groetjes!

o, spannend!! ik hoop voor je dat je zwanger bent!

ik durf gewoon niet meer naar de wc te gaan, ben bang om te kijken... maar nog steeds niks (gelukkig)

laat je weten als je getest hebt??

succes!!

groetjes arianne

Hoi dames,

Hoe is het hier?? Al meer zwangeren zie ik ?? Au gefeliciteerd, hoever ben jij nu???

Ik ben alleen nog maar ziek, ziek en nog is ziek. Hou met moeite een bisquitje binnen. De meeste dingen gaan er allemaal uit. Ben ook erg slap en sta wel 3 dagen in de week les te geven. Ook thuis vind ik het nu pittig met uk. Ik voel me af en toe zo slap dat ik er duizelig van word!!

Naja, gelukkig is het tijdelijk!!

Liefs Jen

hoi!
Vanmorgen getest, negatief! Pfff, wat is dat toch elke keer weer een teleurstelling zeg!
Ik heb ook het gevoel dat ik ongesteld ga worden, pijn in mijn onderrug, beetje in mijn hoofd.
Ik begrijp mijn klachten van deze week niet dan, echt zulke pijnlijke borsten, heb ik nooit!
Maar goed, we wachten nog even af en waarschijnlijk gaan we er volgende maand dus weer voor!
Succes!

Terug
Bovenaan