Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@idem ☹️ niet fijn he dat wachten... Ik ben maandag ongesteld geworden, had woensdag verwacht dus kon niet lang hopen deze maand ?. Was er weeral van overtuigd dat ik zwanger was, want was moe en zo. Maar denk dat ik mezelf wat voor de gek hou en alles als mogelijk symptoom zie helaas... ?
 
@sanna misschien een tussentijdse bloeding? Als het blijft aanhouden zou ik misschien langs de huisarts passeren? ☹️ Ik heb vaak al bruin witverlies 1-2 dagen voor mijn menstruatie en vraag mij eigenlijk ook af of dat normaal is ?
 
Ik sluit me ook aan!
Wij zijn inmiddels 10 maanden bezig voor ons 1e kindje. Helaas loopt alles iets langzamer dan we gehoopt hadden.
Momenteel zit ik op het wachtbankje en is zaterdag 2 juli mijn NOD. Ik verwacht er helaas dit keer weer niet veel van. Al heb ik wel wat klachten zoals af en toe steken in mijn buik, brandend maagzuur sinds enkele dagen en overdag hoofdpijn en momenten dat ik licht in mijn hoofd ben. Maar dit kan ook allemaal te maken hebben met het feit dat ik weer ongesteld moet gaan worden.
 
@rowie en @merlina dankjulliewel :) 
 
@kyrr zo herkenbaar! Ik zie ook alles als symptomen, terwijl dat het tot nu toe gewoon de aankondiging van mijn menstruatie was... Maar ik hoop voor jou dat het anders is ;)
 
@Merel en @Kyrr, welkom! 


Ik herken het gestresst dat er iets mis zou zijn heel goed. Ik ben in december met de pil gestopt en wij zijn bezig voor de 1ste. Bij mij was de cyclus lang maar sinds april dus helemaal afwezig... 
De bloeding blijft inderdaad nog steeds in dezelfde lichte vorm aanhouden. Nu dus al 3 dagen... Ik heb de huisarts gebeld en ze geeft aan dat ze zich nog geen zorgen maakt, maar dat doe ik natuurlijk wel ?
 
@merel ja het is verschrikkelijk. Heb al zovaak een negatieve test gehad omdat mijn cyclus schommelt tussen de 32 en 35 dagen dus dat maakt het ook nog is lastig.
2 rondes hiervoor werd ik 11 dagen na ovulatie ongesteld ipv 14 dagen dus dat was enigszins prettig omdat ik daardoor niet die spanning heb gehad. Toen had ik een cyclus van 32 dagen.
Vorige maand weer een cyclus van 35 dagen.
Nu zit ik vandaag op dag 11 DPO en dag 32 van mijn cyclus. Zaterdag zou dag 14 DPO zijn en daarbij dag 35 van mijn cyclus zijn. Het is en blijft daardoor een beetje onduidelijk en durf gewoon nog niet te testen.
 
Terug
Bovenaan