Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@sanna goh wat lastig!! Natuurlijk maak je je zorgen... Je had dus sinds april geen menstruatie meer? Of hoe moet ik het begrijpen? ? Heel vervelend... 
 
@sanna ik ben 2 weken geleden bij de dokter geweest omdat ik zelf graag een afspraak wilde ivm de onzekerheid die ontstaan is na 10 maanden. 
Het was bij mij ook niet de bedoeling dat ik een afspraak zou krijgen omdat wij nog geen jaar bezig waren maar omdat ik begon te huilen heeft de assistente uiteindelijk toch een afspraak ingepland. Dit heeft mij wel goed gedaan omdat er dan echt even tijd voor je wordt genomen en er echt naar je geluisterd wordt!
 
 
@Kyrr pffff amai! Toch spannend lijkt me! Ik zou wss al test(en) gedaan hebben... Vind het elke maand zooooo moeilijk om te wachten... En die early testen zijn niet bevorderlijk voor mij, want test dan vaak al dag 4 voor mijn NOD, altijd negatief... Al zoveel geld verspild ?. Ben je al bij de gyn geweest of moet je nog gaan? Je mag altijd laten weten of ze al iets getest hebben... Ben mij ook aan t afvragen of ik zou gaan... Maar heb schrik dat ze niets gaan doen, zeker omdat ik al een kindje heb... 
 
@merel zo was ik inderdaad ook. Heb echt al heel veel geld uitgegeven aan ovulatie en zwangerschapstesten maar zonder succes. Ben nu ook echt moeite aan het doen om niet te testen. Daarom wacht ik nu tot zaterdag.
Ga volgende maand weer langs de dokter als het niks is geweest. Dan zetten ze me op de wachtlijst voor allerlei testen. Helaas doen ze dat pas na 1 jaar!
 
@Merel, ik had inderdaad op 13 april mijn laatste menstruatie. Toen begin juni een progesteronkuur gehad van de huisarts omdat de cyclus al meer dan 50 dagen duurde en er geen eisprong was geweest (langste cyclus daarvoor wat 46 dagen maar wel met eisprong 14 dagen voor menstruatie). Daarna netjes een ontrekkingsbloeding gehad, maar dat was dus 2 weken geleden en nu weer bloed, maar anders dan een menstruatie. Maar ik ben dus heel bang dat er nu helemaal geen eisprong meer gaat komen... 
 
Pfoe ☹️ en kan jij niet al terecht bij een gynaecoloog? Want da s echt wel onregelmatig, toch? Mijn cyclus varieert tussen 24-27 dagen en heb de afgelopen 2 ovulatietesten gedaan en mijn ovulatie is 10-11 dagen voor mijn menstruatie, is dus wel regelmatig... Maar als ik jouw situatie had, zou ik naar een gynaecoloog gaan denk ik ?
 
Ja de huisarts gaf aan dat als er er binnen een paar weken geen natuurlijke menstruatie komt (en dus geen eisprong) dan moet ik weer even bellen. Hopelijk kunnen ze dan iets. Of inderdaad doorverwijzen. Ik wist dat het na de pil wat moeilijk kon gaan, maar dat het een half jaar na het stoppen alleen maar veel slechter zou worden had ik niet op gerekend... 
 
Terug
Bovenaan