Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10566630]@Danielleeeee, wat fijn ? Ik was hoopvol in afwachting van mijn eisprong deze dagen, maar in plaats daarvan sinds gisteren krampen en bloedverlies, vandaag is dag 15 van de cyclus. Dus ik snap er niks meer van ?[/quote]

@Sanna
Ah nee.. wat vervelend! Was het veel bloedverlies? Als het lang aanhoudt gewoon even je huisarts bellen hoor. Miss is je lijf iets van slag door de hormonen. Was je al bezig met ovulatie testen? 
 
[quote quote=10566784]@Danielleeeee: Gefeliciteerd!!! ? Groetjes Rowie vanuit het zonnige Frankrijk[/quote]
 
@Rowie
Dank je wel!?
Hele fijne vakantie gewenst! Geniet er lekker van!! 
 
Ik ben inderdaad bezig met de testen. Deze liepen wel op maar nog geen piek. Ik dacht ook aan een ovulatiebloeding omdat het precies op dag 14 begon, maar dan zou de ovulatietest ook positief moeten zijn lijkt mij. Daarnaast heb ik nog nooit een ovulatie op dag 14 gehad (vroegste was dag 24). Ik heb het nu al twee dagen. Maar het is niet veel. Alleen met afvegen en soms een enkel drupje. Wel (vooral gisteren) krampen die lijken op menstruatiekrampen. 


Hopelijk is het niks en komt er nog gewoon een eisprong later in de cyclus...
 
Wat leuk dit forum! Ik ben 26, mijn vriend 28. Wij proberen al 7 maand voor een 2e ☹️. Ben een beetje aan t stressen dat er iets mis is... NOD is bij mij nog wel veraf, 24 juli... 
 
Nog ter aanvulling op mijn vorig bericht: sorry voor degenen die al langer hebben moeten proberen... T is gewoon... Bij ons eerste kindje was het na 3 maanden raak (niet ongesteld geweest in 3e maand omdat ik toen dus zwanger was). En 7 maand is gewoon heel lang tegenover 3? Dus ja, ik stress nogal snel... Als iemand dit ook ervaart of hier raad mee weet... Je mag het mij altijd zeggen ?
 
@merel welkom en heel herkenbaar! Bij onze eerste was ik in ronde 2 zwanger en momenteel voor ons 2e kindje wacht ik op mijn nod en zitten we in ronde 7. Nod is 1 juli. Soms maak ik mezelf hier ook zorgen om, maar mijn man staat er heel nuchter in dus het is helaas gewoon afwachten. 
Heb al 2 avonden menstruatiekramp, maar overdag niks. Heb vanochtend een test gedaan en deze was negatief. Ik verwacht morgen of vrijdag ongesteld te worden.
 
Terug
Bovenaan