Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hallo kleinwonder, 
Mijn eerste ronde duurde de cyclus 35 dagen. Dat is nu wel bij getrokken. Je kan zomaar geluk hebben dat het snel gaat of echt wel lang(er) moeten wachten. Vandaar dat we allemaal hierzo in spanning zitten :)
Een uitstrijkje heeft trouwens niet persé iets met je leeftijd te maken. Dat kan voor van alles worden gedaan.


@Nicollee spannende weken weer voor jou! Hang in there! Mijn NOD is ook ergens rond de 25e augustus.
 
Ook ik heb een eisprong weten te ontdekken!! Helemaal blij mee. De eerste na de miskraam. Zo fijn om te merken dat je lichaam de draad weer oppakt. Mijn nod is 30 augustus. Spannend!! Zijn er meerdere die rond die periode ook hun Nod hebben? 
Ik las dat sommige rond de 25 ste hun nod hebben. Dat is al bijna! Hopelijk is het raak. Niks aan dat wachten.
 
Ik heb net getest en hij is gewoon positief!! ?? 2x sensitest gedaan en 2x een duidelijk streep.
Wow zit helemaal te shaken, zo bizar had het totaal niet verwacht deze ronde. Zo blij maar ook zo spannend!!
 
Met mijn buikpijn en bloedverlies klachten toch maar eens naar de huisarts gegaan en een doorverwijzing gekregen voor een gynaecologische echo. 
Zojuist deze gehad in het ziekenhuis. Ikke allemaal denken dat ik mijn eisprong 2weken geleden heb gehad en dat ik rond 1 september weer moest menstrueren. Nu zagen ze net op de echo dat mijn eicel aan het voorbereiden is op de eisprong. Eicel is nu 15 cm en bij ca 20cm springt ie.. Dussss de vrouw die de echo maakte zei meteen: Aan het werk nu!! (Haha!!)
Toch raar: ovulatie testen geven nog steeds niks aan... Heb nu de goedkope van bol.com. Als het over 2 weken niks wordt met de aankomende dagen flink klussen....; welke ovulatie testen gebruiken jullie?? Want dan geef ik liever wat meer geld uit dan dat ik niks zeker weet.... 
 
Fingers crossed! Meteen maar even een leuk setje gehaald net bij Christine leduc zodat het geen "moeten" is. Mijn man heb ik niks verteld van de aankomende eisprong. Hij is bang dat hij dan niet goed genoeg presteert hihi. 
 
Ik had gisteren een positieve test in handen! Uitgerekend voor mei 2023 ?? mijn dochtertje wordt dan toch grote zus ??
 
door het verdwijnen van de ouders van nu app, hield ik het forum niet meer zo goed bij. 
ondertussen heb ik de 1e kuur provera en clomid gehad en zitten we midden in de innestelingsfase van ronde 1. ik ben blij dat we nu eindelijk ook daadwerkelijk een ronde 1 hebben. want ik had vanuit mezelf geen eisprong. 
vrijdag 23 op zaterdag 24 september vermoedelijk de eisprong gehad en we hebben die week elke 2 dagen geklust. ook op de vrijdag zelf. ei stond vrijdag op springen bij de controle echo. 2 dagen irritatie in mijn buik gehad bij fietsen en opstaan/zitten door de eisprong. 
volgens mijn menstruatie app is de geschatte NOD 7 oktober
ik wordt nu gek van ongeduld, en tergelijkertijd al angsten voor miskramen en hoe ik daar dan onder ben als het gebeurd. 
ben al 2 dagen duizelig en vandaag had ik ook al ochtendmisselijkheid. ook al meerdere dagen een opgeblazen/vol gevoel in mijn buik. 
ik ben vorigjaar mentaal schijnzwanger geweest, ik ben nu bang dat mijn hoofd weer een loopje met mij neemnt en ik er dus ook fysieke klachten van krijg. Want als je in de boekjes kijkt komen de eerste zwangerschapsklachten nog niet zo vroeg. 
iemand tips om het wachten door te komen? 
 
Terug
Bovenaan