Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hey wijgaanervoor,   
Wat leuk dat jullie voor jullie eerste kindje gaan.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar je bloedingen vandaan kunnen komen,  misschien iets om voor te leggen aan je huisarts ? 
 
[quote quote=10576134]Goedemorgen. 
 
Nu heb ik toch een vraag: 
 
Deze maand is bij ons pas ronde 1 om te proberen om zwanger te worden. Ik merk dat mijn baarmoederwand gevoeliger is maar die moet waarschijnlijk ook wennen aan het feit dat er geen nuvaring meer in komt... 
 
Nu hebben we na mijn laatste menstruatie regelmatig seks gehad en aankomende donderdag is (als mijn cyclus 28 dagen is; want nog geen flauw idee aangezien dit de eerste maand pas is) mijn eisprong. 
 
Nu mijn vraag: elke keer als we nu seks hebben gehad heb ik last van bloedverlies. Het is maar een beetje. Sorry voor de details maar bij het plassen is het duidelijk aanwezig en dan bij het afvegen. Hierna eigenlijk niet meer. Wel wat last van drukkende buikpijn.
 
Iemand hier ervaring mee of iemand die weet wat het is? [/quote]
Heb je ooit een uitstrijkje gehad? Zo niet of niet recent dan zou ik die als ik jou was laten herhalen want bloedverlies na gemeenschap kan ook vanuit je baarmoedermond komen
 
Hoi! Graag wil ik ook gezellig meekletsen! 
Mijn vriend en ik zijn sinds mei bezig voor ons eerste kindje. Ik ben 26 en mijn vriend is 29. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 27/28 dagen en meestal een eisprong op dag 14/15 van mijn cyclus. Ik gebruik ovulatietesten een weet dus wanneer de eisprong ongeveer komt en wat mijn vruchtbare dagen zijn. 
Op dit moment zitten we in de ronde 3 en mijn NOD is deze vrijdag. Ik heb vanochtend getest met een early test van de etos, deze was helaas negatief. Wel had ik ergens het gevoel dat het deze keer wel eens raak kon zijn. Heel erg voorzichtig durfde ik dit te hopen omdat ik het gevoel had dat ik een innestelingsbloeding had gekregen de 10e dag na mijn ovulatie. 'S ochtends tijdens het afvegen roze afscheiding gehad en daarna niets meer gezien. Ook last gehad van buikkrampjes en pijnlijke borsten en een aantal puistjes, maar ik weet dat deze klachten voor mij ook gewoon de naderende menstruatie kunnen betekenen.
De roze afscheiding had ik echter nog niet eerder gehad en daardoor dacht ik dat het weleens raak zou kunnen zijn. Maar helaas dus alsnog negatief. Herkent iemand de roze afscheiding? Ik heb dit in eerdere cycli nog niet gehad. Ik ben erg benieuwd of het vrijdag doorzet en ik ongesteld ga worden. 
Ik hoop voor ons allemaal dat onze wensen voor een klein wonder in vervulling mogen gaan!?
 
Terug
Bovenaan