Hoi! Graag wil ik ook gezellig meekletsen!
Mijn vriend en ik zijn sinds mei bezig voor ons eerste kindje. Ik ben 26 en mijn vriend is 29. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 27/28 dagen en meestal een eisprong op dag 14/15 van mijn cyclus. Ik gebruik ovulatietesten een weet dus wanneer de eisprong ongeveer komt en wat mijn vruchtbare dagen zijn.
Op dit moment zitten we in de ronde 3 en mijn NOD is deze vrijdag. Ik heb vanochtend getest met een early test van de etos, deze was helaas negatief. Wel had ik ergens het gevoel dat het deze keer wel eens raak kon zijn. Heel erg voorzichtig durfde ik dit te hopen omdat ik het gevoel had dat ik een innestelingsbloeding had gekregen de 10e dag na mijn ovulatie. 'S ochtends tijdens het afvegen roze afscheiding gehad en daarna niets meer gezien. Ook last gehad van buikkrampjes en pijnlijke borsten en een aantal puistjes, maar ik weet dat deze klachten voor mij ook gewoon de naderende menstruatie kunnen betekenen.
De roze afscheiding had ik echter nog niet eerder gehad en daardoor dacht ik dat het weleens raak zou kunnen zijn. Maar helaas dus alsnog negatief. Herkent iemand de roze afscheiding? Ik heb dit in eerdere cycli nog niet gehad. Ik ben erg benieuwd of het vrijdag doorzet en ik ongesteld ga worden.
Ik hoop voor ons allemaal dat onze wensen voor een klein wonder in vervulling mogen gaan!?