Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Sterkte Nicole en heel veel succes ook alvast ? 
Wij gaan helaas door voor ronde 5, ondanks dat we voor mijn gevoel op precies de juiste dagen hadden geklust had ik al snel het gevoel dat het niet raak was en dat klopte helaas.
Net, 1 dag vroeger, ongesteld geworden. Het lijkt wel voor het eerst in 3 cyclussen weer een normale ongesteldheid te worden, dat is dan wel weer een fijn idee. Deze cyclus ook maar weer ovulatietesten doen, misschien zitten we er toch net naast...  

Hoe gaat het bij jullie? 
 
Dankjewel sarax
En wat jammer dat je ongesteld  bent geworden 
Ik ben zowiezo een voorstander van ovulatie testen.
Ik heb ondertussen een nieuwe eisprong gehad en zit weer in mijn wachtweken 25 a 26 augustus mijn nod   
 
@Nicolle: heftig zeg! Sterkte ermee..
Mijn nod is 28 augustus. Dan heb ik weer een cyclus van 33 dagen. Daar teken ik voor haha.
Ik gebruik nu al 2 rondes ovulatietesten en temperaturen. Door het temperaturen weet ik zeker dat mijn eisprong is geweest. 
Ik had 2 weken geleden bloedgeprikt om te kijken hoe alle waardes zijn. Zoals ik het zelf kan zien ziet dat er allemaal goed uit. Nog even wachten tot de verpleegkundige contact met mij opneemt. En mijn vriend heeft vorige week zijn zaad ingeleverd. Dus op die uitslag wachten wij nog
 
Hallo allemaal! 
Ik klets ook graag mee. Mijn man en ik zijn net begonnen voor ons eerste kindje. Nog geen idee hoe mijn cyclus eruit ziet, laatste menstruatie meteen gestopt met de nuvaring. Als mijn cyclus 28dagen is dan is donderdag mijn eisprong. We wachten geduldig af.... 
 
Goedemorgen. 
 
Nu heb ik toch een vraag: 
 
Deze maand is bij ons pas ronde 1 om te proberen om zwanger te worden. Ik merk dat mijn baarmoederwand gevoeliger is maar die moet waarschijnlijk ook wennen aan het feit dat er geen nuvaring meer in komt... 
 
Nu hebben we na mijn laatste menstruatie regelmatig seks gehad en aankomende donderdag is (als mijn cyclus 28 dagen is; want nog geen flauw idee aangezien dit de eerste maand pas is) mijn eisprong. 
 
Nu mijn vraag: elke keer als we nu seks hebben gehad heb ik last van bloedverlies. Het is maar een beetje. Sorry voor de details maar bij het plassen is het duidelijk aanwezig en dan bij het afvegen. Hierna eigenlijk niet meer. Wel wat last van drukkende buikpijn.
 
Iemand hier ervaring mee of iemand die weet wat het is? 
 
Terug
Bovenaan