Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Ik sluit mij ook aan. Ik ben 31, begin maart alweer 32 jaar. Mijn vriend is 31 jaar oud en we gaan voor ons eerste kindje. We zitten nu in ronde 3. Ik heb een cyclus van 27 a 28 dagen maar heb dit keer een late eisprong gehad. Normaal zou mijn nod zaterdag zijn maar door mijn late eisprong kan het ook 1 maart zijn. 
Ik heb best wel veel zw en ovulatie testen gekocht. Die van Telano. Ook omdat ik weet dat een vriendin van mij later in het jaar gaat proberen dus dan kan ik ze aan haar geven mocht ik nog wat hebben. Ik ben echt een controle freak. Wil alles weten en begrijpen van mijn lichaam. Vroeger ook veel ziek geweest. Ik test dus altijd te vroeg en als ik begin elke dag. Vind dat juist fijn. Ik weet dat de kans telkens laag is dus ben niet erg teleurgesteld als het negatief is, wel wanneer ik ongi wordt. En zelfs dan test ik nog na mn ongi.. mijn moeder had een pseudo menstruatie met mij. Ik heb een kleine ondergewicht. 3 kilo erbij en dan heb ik een gezondgewicht maar dat lukt al 6 jaren niet. En dan maakt internet je echt gek over zwanger worden met een ondergewicht.. 
We wachten het maar af. Wil graag 2 kindjes het liefst voor mijn 36ste dus voel mijn biologische klok wel tikken haha
 
Hoi allemaal!
Ik meld me ook graag aan hier. Mijn vriend en ik zijn beiden 27 jaar en we zitten nu in ronde 2, ofja, de eerste ronde was meer voor spek en bonen omdat we toen niet wisten waar ik in mijn cyclus zat aangezien ik niet ongesteld werd met spiraaltje (half januari is mijn spiraaltje verwijderd). Mijn NOD is waarschijnlijk 12 maart (mocht mijn cyclus regelmatig zijn).
Ik hoop heel erg dat het snel raak zou zijn. We gaan 22 april trouwen en zou het zo leuk vinden om dan zwanger te zijn!!
 
@HasiE: Wat spannend zeg! Je NOD is al bijna. Ik ga voor je duimen. ?
 
@Kashima: Welkom! Leuk dat jullie ook voor jullie eerste kindje gaan. Begrijpelijk dat je je lichaam goed wil leren kennen en snappen. Lastig dat je ondergewicht hebt. Heb je hiervoor gesprekken of onderzoek gehad mbt je zwangerswens? :)
 
@Nanuk: Gezellig dat je hier ook komt meekletsen! Zou heel gaaf zijn als jullie in verwachting zijn als jullie gaan trouwen. Heel spannend! ?
 
@Kashima ik heb hetzelfde probleem. Heb ook last van ondergewicht. Om op een gezond gewicht te zitten zou ik 5 kilo erbij moeten hebben. Ik denk er niet teveel over na. Ik eet en leef gezond en dat is volgens mij het belangrijkste.
 
Hi, 
Hier (serieus) bezig aan de 5de ronde, eerste kindje. Mijn NOD is 10 - 11 maart ongeveer. 
Ik las in een ander topic dat je het hoofdbericht van Dit topic kan aanpassen als je de app gebruikt ipv de website. :)
 
Welkom @Nicollee! Spannend zeg, je NOD komt er al bijna aan! ?

Ik heb iedereen NODS’s in startpost genoteerd! Mocht je dit niet fijn vinden of iets aangepast willen hebben, laat het mij eventjes weten☺️
 
Terug
Bovenaan