Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@ingelle Fantastisch! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
@madeliefje Klote zeg.. heb je normaal wel een normale cycluslengte? 
Ik zit inmiddels op dag 19 van mijn cyclus, maar nog geen lh piek gevonden helaas. T blijven steeds lichte streepjes
 
Hi ladies,

Ik heb even niet mee gelezen omdat het niet zo goed gaat met me gezondheid.

Gefeliciteerd Ingelle met je zwangerschap en ook voor de andere meiden met een positieve test!

Mijn NOD was 10 april en op 9 april had ik een druppel lichtroze bloedverlies. Daar bleef het bij, maar de testen waren negatief. Vlak erna begon ik me duizelig te voelen , een soort van zweverig gevoel in me hoofd. Op 18 april ben ik 2 keer flauwgevallen en daarna kreeg ik buikpijn vanaf de 20ste begon ik te bloeden. Ik dacht dan is mijn menstruatie erg laat. Ik word altijd stipt op tijd. Maar ja, het is niet meer te herleiden wat er is gebeurd of het een vroege miskraam was of niet.

Ik zat er mentaal en fysiek even doorheen. Heb sinds dat ik ben begonnen met flauwvallen ook een hoge bloeddruk. Ook iets wat ik nooit eerder had. Het kan te maken hebben met stress, zeggen ze. Ze hebben me medicatie voor geschreven maar wil dat liever niet want wil niet dat me eitje wordt verstoort door medicatie. Is erg lastig pffff.

Mijn NOD is nu 12 mei. Nieuwe ronde nieuwe kansen!
 
@Exquisite: Wat heftig joh! Hoe gaat het nu met je? Persoonlijk vindt ik het lastig om dan je voorgeschreven medicatie niet te nemen.. kan je, je twijfels niet met je huisarts bespreken? Geeft je misschien ook een gerust gevoel als je weet dat de medicijnen geen invloed hebben op je kans op zwangerschap. 
Ik ga voor je duimen dat het deze ronde mag lukken ? die van mij is 5 mei ik durf alleen dan pas 7 mei te testen (mits ik dan al niet ongesteld ben geworden)
Groetjes Rowie
 
@rember: nee wisselend. Ik ben sinds augustus gestopt met de pil. Cyclussen van tussen de 30 en 42 dagen ongeveer. Dus dan voelt 48 dagen wel lang. Ik heb woensdag een afspraak bij de huisarts voor mijn onregelmatige cyclussen, dus ben benieuwd. Ik ben nu ook begonnen met teunisbloem olie. Las daar wel goede verhalen over. Dacht kan het altijd proberen.
@Gebruiker10181654: nee juist niet. Ben lekker op vakantie geweest dus had nergens stress om haha. Ben sws niet snel gestresst en ook nooit ziek. Gelukkig ?
@Ingelle: super, gefeliciteerd!!
 
@madeliefje ben ook benieuwd! Ik zit zelf ook aan teunisbloemolie, maar merk nog geen verschil. Laat je het weten wat de huisarts zei?? Ik ga eind van de maand even een afspraak maken mocht ik dan nog niet ongesteld zijn, maar ben er weer bang voor. Vorige cyclus meer dan 120 dagen :(
 
@Rember: Hoelang ben je nu met de teunisbloemolie bezig? Oh dat is erg lang 120 dagen. Vervelend een onregelmatige cyclus. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent en of er wel een eisprong is geweest..
 
Terug
Bovenaan