Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hey rowie,
Zie nu pas je vraag hoelang het bij mijn 2 kindjes geduurd heeft.
Bij mijn eerste  was ik in september gestopt met de pil en in december zwanger. En bij de 2e niet meer aan de pil gedaan  en was ik na een maand zwanger dus in ronde 2.
Nu zitten we in ronde 5 en voelt het toch als een grote  teleur stelling omdat ik me er aan vast hielt dat het wel binnen 2 a 4 rondes raakt moest zijn.
Nou heb ik natuurlijk gewoon de 1e 2 keer geluk gehad dat het zo snel raak was en is ronde 5 helemaal niet nog heel lang.  Ik heb wel lange cyclussen van tussen de 33 a 39 dagen dus het duurt bij mij elke keer wel wat langer als wij een vrouw met een 28 dagen cyclus .
Maargoed wie weet wat deze ronde me brengt !
 
 
@Nicollee: zo dan heb je 2x erg geluk gehad dat het zo snel ging, wat fijn! 
Kan ik me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent na dat het 2x zo snel ging. Gewoon positief blijven, je hebt het al 2x meegemaakt dus die 3e x gaat je vast en zeker ook lukken! ?
Oké ja dat is iets langer idd, was dat toen ook of is het met de tijd verandert?
Groetjes Rowie
 
 
Vinden jullie het een leuk idee om een Whatsapp groepje aan te maken met vrouwen die in 2022 een kinderwens hebben? Ik zag dit een tijdje geleden hier ook voorbij komen en ik dacht; wat een goed idee! Als je hier bij wil stuur me maar een persoonlijk berichtje met je telefoon nummer. Ben benieuwd! ?
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan