Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hi meiden, 
Even geleden dat ik hier wat heb gezegd, maar hierbij een update vanaf mijn kant... 
Op mijn NOD 30 april had ik op 3 verschillende testen een heel licht streepje. Maar een streepje is een streepje dus licht positief. Helaas van korte duur want dit lichte streepje werd de dagen daarna alleen maar lichter tot ik gisteravond bij 3 dagen overtijd ongesteld werd. Ik gok dat het dus erg vroeg is misgegaan helaas.. 


Aankomende maand wil ik voor het eerst ovulatie testen gaan gebruiken. Dit omdat ik nu weer overtijd was en wil weten hoe mijn cyclus hierna gaat zijn. Mijn nieuwe NOD staat naar eigen bereiking nu op 2 juni. Ik heb de ovulatietesten van sensitest gekocht. Iemand ervaring mee?
 
Leuk! Ik sluit mij ook aan. Ik ben 28 en mijn vriend 31. We willen heel een kindje! We zitten nu in ronde 2. Mijn NOD is denk ik 28 mei, ben net ongesteld geweest. Erg leuk om de NODs bij te houden?
 
Hallo allemaal, wat leuk dat hier een topic voor is! Ook ik sluit mij graag hier aan. Ik ben al een aantal maanden gestopt met de pil. Daarna een aantal erg lange cycli gehad, die wel steeds korter worden maar nu eindelijk het idee mijn lichaam een beetje 'ontpilt' is. Dus wij gaan er nu echt voor, maar wat is wachten dan ineens moeilijk zeg! 
 
Hee meiden, mijn nod is denk ik al geweest (1 mei). Door mijn onregelmatige cyclus weet ik het niet zo goed. Heb al een paar testen gedaan en telkens geen of een heel licht streepje. Wil een foto toevoegen maar het lukt niet. Ik ga morgenvroeg een van cb doen ?
 
Oh @Helenaaa, wat spannend! 
Proberen jullie het al lang? Ik dacht dat een streepje altijd positief is, hoe licht ook. Maar dat sommigen dan weer negatief zijn is wel apart. Ik ben benieuwd naar de test van morgen! 

Ik had gisteren een positieve ovulatietest, dus mijn NOD zou dan denk ik 17 of 18 mei zijn, dus nog even duimen. 
 
Hoi Sanna,
Inderdaad spannend. Dit is eigenlijk de eerste ronde voor ons eerste kindje. Het zou wel heel erg toevallig zijn als het meteen raak is. En voor jullie?
 
Voor ons is dit ook ronde 1 en ook voor het eerste kindje. 
Maar juist de eerste keer maakt het misschien wel extra spannend ? Het zou inderdaad wel toevallig zijn, maar gelukkig zeker niet onmogelijk :) 
 
Terug
Bovenaan