Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Madeliefjeee: gelukkig dat het zo prettig verlopen is bij de huisarts ??? Succes voor maandag en ik zou er zeker vanuit gaan dat er niks aan de hand is, maar zekerheid/bevestiging is altijd fijner natuurlijk! 
Jeetje dan hebben ze wel erg veel geluk gehad! Snap dat, dat een beetje deprimerend is hoor ik denk ook wel eens waarom wel zo snel bij een ander en niet bij mij ? maarja voor ons vrouwen waar het nog niet bij gelukt is komt het vast en zeker ook goed, we moeten alleen meer geduld hebben ?
Ik probeer maar weer positief te blijven voor de volgende ronde ;-) ga nu ook dat "Conceive +plus" gebruiken, ben benieuwd 
Groetjes Rowie
 
@Madeliefjeee: gelukkig dat het zo prettig verlopen is bij de huisarts ??? Succes voor maandag en ik zou er zeker vanuit gaan dat er niks aan de hand is, maar zekerheid/bevestiging is altijd fijner natuurlijk! 
Jeetje dan hebben ze wel erg veel geluk gehad! Snap dat, dat een beetje deprimerend is hoor ik denk ook wel eens waarom wel zo snel bij een ander en niet bij mij ? maarja voor ons vrouwen waar het nog niet bij gelukt is komt het vast en zeker ook goed, we moeten alleen meer geduld hebben ?
Ik probeer maar weer positief te blijven voor de volgende ronde ;-) ga nu ook dat "Conceive +plus" gebruiken, ben benieuwd 
Groetjes Rowie
 
@Rowie balen dat het bij jou waarschijnlijk ook gaat doorzetten. Is het inmiddels al doorgezet?
Het kwam voor mij echt onverwachts, omdat ik het eigenlijk pas zaterdag verwachtte! Even balen en weer door naar ronde 6 al.. Eerst genieten van onze vakantie!
Volgende nod is eind mei of begin juni, omdat ik het nu dus niet meer zeker weet, maar ik hou het op 2 juni. 
 
@helena Gefeliciteerd met je zwangerschap!! 
 
@madeliefje Fijn dat het zo is verlopen bij de huisarts! Idd goed om evt uit te sluiten en dan weet je het maar 
 
Hee meiden! Sorry, door alle drukte had ik geen tijd om te reageren! Ik ga even snel alles teruglezen en de nods weer aanpassen van iedereen. :D
 
Hoi hoi,
Als het mag sluit ik mij graag bij jullie aan! 
13 april is mijn mirena verwijderd en sinds vandaag begint mijn menstruatie (helaas). Heb wel ovulatie testen gedaan (die waren positief de 20e en 21e april)
Samen met mijn vriend bezig voor 1e kindje (zijn allebei 29) Volgens de berekening zou ik 1 juni weer ongesteld worden (liever niet natuurlijk)
Hoelang zijn jullie bezig? 
Wij gaan op naar ronde 2! 
 
Terug
Bovenaan