Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10560580]Zojuist ongesteld geworden, echt even balen! Komende ronde geen kans voor ons omdat ik in de vruchtbare week in spanje ben zonder man ?[/quote]
@Idem
Ah wat klote, voel met je mee?
 
[quote quote=10560623]@idem jeetje wat jammer Nou!! Hoop dat je wel van je vakantie kan genieten![/quote]

@Odie hoe voel jij je???? 
 
[quote quote=10560530]@Danielleeeee, balen dat je toch weer ongesteld bent geworden ? Ik herken de pijn op de eerste dagen. Maar verder dan pijnstillers en een kruik ben ik helaas ook nog niet gekomen. Ik slik tabletten die een comibinatie zijn van foliumzuur, vitamine D (en allerlei andere vitaminen) en Omega 3. Dat laatste eigenlijk ook vooral omdat wij beide niet zo van vis houden, dus ik dit sowieso wat weinig binnen krijg.[/quote]

@Sanna
Ja ach ik ben aan de naproxen samen met pcm. Gaat op zich redelijk. Dat ongemakkelijke enorm opgeblazen gevoel is er toch wel haha. 
Krijg vandaag m'n andere tabletten (met omega) dus gaan gewoon weer goed verder! 
Moet zeggen vind het wel super fijn met de rest te kletsen hier! Dat voelt echt fijn omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten! 
 
@danieleeeee ik voel de hoop langzaam wegzakken. Vandaag misselijk, lichte krampen en rugpijn dus ik heb het gevoel dat ook hier de menstruatie ineens gaat gebeuren :( we gaan het zien, maar minder hoopvol als een week geleden
 
@Idem, balen zeg... 
 
@Danielleeeee, dat ervaar ik ook zo.
Zeker omdat mijn man niet zo'n prater is en niemand in mijn omgeving het verder weet. Fijn om mijn ei ergens kwijt te kunnen :) 
@Odie, hopen dat het toch meevalt! 
 
Terug
Bovenaan