Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10560662]@Idem, balen zeg… @Danielleeeee, dat ervaar ik ook zo.Zeker omdat mijn man niet zo’n prater is en niemand in mijn omgeving het verder weet. Fijn om mijn ei ergens kwijt te kunnen ? @Odie, hopen dat het toch meevalt![/quote]
 
@Sanna Mijn beste vriendin weet er wel van. Alleen die was meteen zwanger na stoppen met de pil. Ik ben volop met ovulatie testen en supplementen in de weer en dat had zij juist totaal niet haha. Daardoor soms wel eens lastig. Maar vind het wel fijn dat zij het weet.  Weet een vriendin van jou het ook niet? 
Ben je al begonnen met je hormoonkuur?
 
[quote quote=10560654]@danieleeeee ik voel de hoop langzaam wegzakken. Vandaag misselijk, lichte krampen en rugpijn dus ik heb het gevoel dat ook hier de menstruatie ineens gaat gebeuren ? we gaan het zien, maar minder hoopvol als een week geleden[/quote]
 
@Odie
Hmmm... het kan nog hè? Houd nog even moed????


Je zou vrijdag je NOD hebben toch? 
 
@danielleeeee yes vrijdag mn nod. Denk dat ik morgen een early test ga doen, heb vandaag die van action in huis gehaald, heb hier gelezen dat die erg goed zijn.
 
@Danielleeeee, nee nog helemaal niemand. Er is verder ook eigenlijk nog niemand in mijn directe omgeving mee bezig... Dus ik ze daar ook niet mee lastigvallen ofzo ? 
 
@sanna mij man is ook niet zo'n prater haha en in onze vriendengroep zijn wij zon beetje de laatsten dus toen het voor Hun speelde speelde er bij ons nog niks. Dus ik vind dit forum ook erg gezellig om samen de spanning en ervaringen te delen.
 
[quote quote=10560810]@danielleeeee yes vrijdag mn nod. Denk dat ik morgen een early test ga doen, heb vandaag die van action in huis gehaald, heb hier gelezen dat die erg goed zijn.[/quote]

@Odie
Spannend! Ik hoop voor je dat de test positief is morgen. Ik duim voor je!!
 
[quote quote=10560816]@Danielleeeee, nee nog helemaal niemand. Er is verder ook eigenlijk nog niemand in mijn directe omgeving mee bezig… Dus ik ze daar ook niet mee lastigvallen ofzo ?[/quote]

@Sanna
Ah ik snap het! Nou lekker hier kletsen dan hihi! 

 
Terug
Bovenaan