Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10560476]@Danielleeeee: shit…balen joh..? idd weer door voor de volgende ronde nieuwe ronde nieuwe kansen ? Groetjes Rowie[/quote]
@Rowie
Idd.. zo zie ik het ook! Ik heb voor mezelf nog omega 3-6-9 (in 1 supplement) besteld. Ik slik al foliumzuur en vitamine D. 
Nu voor mijn vriend ook zink en foliumzuur besteld.
Gebruiken er nog meer omega 3-6-9?
Baal altijd wel zo, heb altijd veel pijn eerste dag/2e dag.. dus volop aan de naproxen en pcm? 
Iemand nog een fijne tip? Naast kruik.. rust/goed slapen etc??
 
 
 
@rowie en @danielle wat balen zeg!!
Hier alles nog rustig, vanmiddag weer wel rugpijn maar geen krampen. Vrijdag nod, maar ik ga donderdag een test doen omdat dat handiger uit komt (donderdag vrij en vrijdag werken = ochtendspits met een 2 jarige). 
 
@Danielleeeee, balen dat je toch weer ongesteld bent geworden :( 
Ik herken de pijn op de eerste dagen. Maar verder dan pijnstillers en een kruik ben ik helaas ook nog niet gekomen. 


Ik slik tabletten die een comibinatie zijn van foliumzuur, vitamine D (en allerlei andere vitaminen) en Omega 3. Dat laatste eigenlijk ook vooral omdat wij beide niet zo van vis houden, dus ik dit sowieso wat weinig binnen krijg. 
 
@Danielleeeee: goed bezig! ?? Ik neem omega 3, en van Davitamon compleet zwanger omdat daar alles in zit (op omega 3 na). Dat is wel vervelend dat je z'n last ervan hebt, kan ik je helaas ook niet echt mee helpen ik zelf heb nooit heel erg heftig buikpijn.
Groetjes Rowie
 
Zojuist ongesteld geworden, echt even balen!
Komende ronde geen kans voor ons omdat ik in de vruchtbare week in spanje ben zonder man :(
 
Terug
Bovenaan