Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Idem: ja klopt en we moesten het nu nog 1 jaar proberen voor dat ze ons zouden "helpen" schijnbaar is onze kans heel groot om natuurlijk zwanger te worden... waar ik dan soms weleens aan twijfel want we doen alles goed volgens artsen, verloskundige en gynaecologen maar toch nog steeds geen succes, dan probeer ik maar te denken ach ze zullen het wel weten ? ik ben vaak toch een pechvogel dus wat dat betreft klopt het wel weer dat ik niet snel zwanger ben.
Groetjes Rowie
 
@rowieee hoe lang zijn jullie al bezig? Wat hebben ze na 1 jaar onderzocht? Als er niks uit de onderzoeken komt heeft een traject weinig meerwaarde heb ik gehoord. Jammer dat jullie het eerst nog langer zelf moeten proberen?
 
Hoi meiden, 
Vanmorgen 2 dagen voor NOD getest, helaas negatief. Hopen dat mijn ongesteldheid zaterdag komt en dan hopelijk een nieuwe kortere cyclus. Over 2 maanden kunnen we terecht bij de gynecaloog. 
Hoe is t bij jullie? Alweer bijna bij jullie NOD? Dat wachten is echt hel, ik ben er de hele dag mee bezig in mijn wachtweken terwijl ik normaal echt heel nuchter overal in ben. Hier totaal niet in, google alles en voel van alles na mn eisprong.
 
@rember, jammer dat de test negatief is :( Maar het is nog voor je NOD, dus wie weet!
Vandaag heb ik de laatste tablet van de hormoonkuur genomen en wordt dan hopelijk dit weekend ongesteld. Nog niet eerder zo uitgekeken naar ongesteld worden ?

Ik herken wat je zegt. Ik ben normaal ook best wel nuchter over dingen, maar die wachtweken zijn bij mij ook het ergst. Je denkt dan inderdaad vanalles te voelen (wat achteraf bijvoorbeeld gewoon normale buikpijn blijkt te zijn). 
 
@Nijntje: wij zijn nu met meer als een jaar bezig. Zo goed als alles hebben ze onderzocht van mijn werking van mijn schildklier tot mijn baarmoeder inwendig en bij mijn man is zijn sperma getest. Dan weet ik niet van wie je dat gehoord hebt maar mij is wat anders vertelt maar goed we proberen het eerst zo nog op de natuurlijke manier.
 
@Rember: jammer van je negatieve test maar wel fijn dat je nu ook (eindelijk/hopelijk) licht aan het einde van de tunnel ziet! ? Haha tja ik wordt ook altijd nerveus van het wachten maar je kan er helaas weinig aan doen behalve jezelf niet proberen te gek te maken en proberen te zorgen voor afleiding.
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan