Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Sanna: Spannend ga voor je duimen dat het nu "normaal" mag gaan verlopen voor je! En ik snap wel dat je uitkijkt naar ongesteld worden hoor haha ? ik maak meestal notities van wat ik voel of juist niet zodat ik het over de maanden heen terug kan lezen.
Groetjes Rowie
 
Hoi allemaal,
 
Leuk om hier ook bij aan te haken! Ikzelf ben 33 en mijn partner bijna 35. We proberen het nog erg kort hoor, 3 maandjes ongeveer. Maar ik heb sinds een aantal dagen sterk het idee dat ik zwanger ben. Moet officieel zaterdag ongesteld worden.
 
Heb gekke kwaaltjes en paar dagen geleden een kleine bloeding gehad wat leek op een innestelling. Ben super benieuwd :)!
 
@rember balen van de negatieve test, maar het kan nog wel! 
@sanna ik duim voor je dat je ongesteld wordt en je cyclus hierna korter wordt!
@cocooo spannend! Grote kans dat je zwanger bent! Laat je het ons weten?
Volgende week mijn vruchtbare dagen dus hier nog alles rustig ben er nu ook niet zoveel meer bezig omdat deze ronde minder kans heeft voor mijn gevoel. We doen wat we kunnen en zien het wel!
 
Eindelijk doorverwezen naar een gynaecoloog, huidige wachttijd 9 maanden ? positief, tegen die tijd zijn wel al bijna een jaar zelf bezig. Dus dan kunnen we ook meteen instappen met een fertiliteits traject.

In de tussentijd blijven duimen.

Probleem, we blijven steken in ronde 1, ik zit op dag 109 van mijn cyclus en nog steeds niet zwanger of ongesteld geweest. Dit is mijn 2e cyclus sinds het stoppen met de pil. Volgende week hebben we een wensgesprek bij de verloskundige.

Voordat ik aan de pil ging zoon 12+ jaar geleden, had ik een normale cyclus van 28/30 dagen.
 
@Rember, balen!! Wel fijn dat je binnenkort bij de gynecoloog terecht kan.
@Sanne Fijn dat er eindelijk licht is aan het einde van de tunnel! Kan me goed voorstellen dat je hier naar uit kijkt
@Rowie Jeetje, wat al een lange tijd. Vind je het niet lastiger dat ze niks kunnen vinden en dat alles goed is?
@Coco Welkom!? ik ga voor je duimen!
@Tzozar Fijn dat je eindelijk een doorverwijzing hebt! Wel vervelend dat het nog zolang duurt
 
 
 
@rember, ik heb inderdaad een kuur gekregen om de menstruatie op te wekken. Ik heb sinds het stoppen met de pil in december telkens lange cycli (40 dagen gemiddeld) maar wel met eisprong. Deze cyclus op dag 50 nog steeds geen eisprong. Omdat ik toen toevallig voor iets anders naar de huisarts moest dit aangekaart en toen heeft ze dit voorgeschreven. 


@cocooo, welkom! 


@TzozaR, wat ontzettend lang... Hopelijk is het tegen die tijd niet meer nodig ? Een wensgesprek is mij ook goed bevallen dus hopelijk heb jij er ook wat aan. 
 
@idem Zeker weten! Ik heb vanochtend een vroege test gedaan echter was deze negatief. Verder ben ik nog steeds zo misselijk en last van hoofdpijn. Dus vraag me af of ik te vroeg heb getest. We gaan het meemaken ! :)
 
Terug
Bovenaan