Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10561659]@Danielleeeee: ik verwacht de 23e ben weer heel benieuwd. Haha ja nou hier nog 1 hoor ik dwing mezelf echt om aan andere dingen te denken maare.. ja je raad het al dat lukt natuurlijk ook niet ? denk dat de NODs weer dicht bij elkaar liggen van iedereen. Groetjes Rowie[/quote]
@Rowie
Spannend! Ik zit nu dag 3 vruchtbare week. Ga echt proberen die 2 wachtweken niet te druk te maken haha. 
Ik ben sinds een week ook mijn temperatuur aan het opmeten met een speciale ovulatie meter. Wie doet dit nog meer? 
Vond het zelf wel fijn om meer inzicht te krijgen maar denk soms ook.. is dat wel handig?! 

 
[quote quote=10561644]Ik verwacht mijn Nod pas rond 27 juni?[/quote]

@Nijntje
Oeh dan liggen wij gelijk, ik heb mijn NOD ook de 27e. Jij zit nu ook in je vruchtbare week? 
 
[quote quote=10562546]@rember, jammer dat de test negatief is ? Maar het is nog voor je NOD, dus wie weet! Vandaag heb ik de laatste tablet van de hormoonkuur genomen en wordt dan hopelijk dit weekend ongesteld. Nog niet eerder zo uitgekeken naar ongesteld worden ? Ik herken wat je zegt. Ik ben normaal ook best wel nuchter over dingen, maar die wachtweken zijn bij mij ook het ergst. Je denkt dan inderdaad vanalles te voelen (wat achteraf bijvoorbeeld gewoon normale buikpijn blijkt te zijn).[/quote]
 
@Sanna
Ik hoop ook voor je dat je ongesteld wordt, dan kun je in ieder geval weer verder!! ?? Laat je het weten?
 
[quote quote=10562633]Hoi allemaal, Leuk om hier ook bij aan te haken! Ikzelf ben 33 en mijn partner bijna 35. We proberen het nog erg kort hoor, 3 maandjes ongeveer. Maar ik heb sinds een aantal dagen sterk het idee dat ik zwanger ben. Moet officieel zaterdag ongesteld worden. Heb gekke kwaaltjes en paar dagen geleden een kleine bloeding gehad wat leek op een innestelling. Ben super benieuwd :)![/quote]

@Cocooo
Welkom! Is dit voor jullie eerste kindje? 
Ik zit ook in de 3e ronde. 
Hoe voel jij je nu?? Heb je al een vroege test gedaan? 
 
@Merlina: heb daar niet echt een antwoord op aan de ene kant ja: ik vindt het vreselijk dat het nog niet gelukt is maar aan de andere kant nee: we weten dat we beiden er in ieder geval tot toe in staat zijn alleen duurt het gewoon wat langer ? wel een hoop geleerd in de tussentijd ? Ga het weer meemaken deze ronde, probeer altijd maar positief te blijven even balen en mopperen als ik weer ongesteld ben en daarna weer door.
Groetjes Rowie
 
@Danielleeeee: Heel slim haha waarschijnlijk is je voornemen na 2 dagen weer weg en ga je toch weer de dagen tellen enzo ? Ik temperatuur ook houd een curve ervoor bij zodat ik kan monitoren hoe mijn cyclus verloopt en wanneer mijn eisprong is geweest.
Groetjes Rowie
 
@Tzozar: Pff jeetje wat duurt dat lang voor je terecht kan zeg! ? Hoop dat je snel ongesteld mag worden en een goede cyclus mag hebben. Leuk dat je voor een wensgesprek gaat, ik vond dat echt heel prettig hoop dat het voor jou ook zo zal zijn.
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan