Vrouwen zwanger na corona vaccin?

Ik ben na mijn 2e Pfizer vaccinatie nog niet ongesteld geweest, zit inmiddels op dag 70... :( uiteraard wel meerdere testen gedaan. Om gek van te worden.
 
Allemaal geen fijn nieuws.. wat vervelend zeg (understatement). Hopelijk lukt het de knop om te zetten en weer “door” proberen te gaan..
 
Met mijn zwangerschap gaat alles goed! 13 weken nu! Ik heb eerder trouwens een miskraam gehad bij 11 weken terwijl ik Corona had.
 
Ik ben zwanger geworden na mijn Pfizer vaccinaties, 2 augustus laatste prik, 13 oktober positieve zwangerschapstest in handen. Menstruatie liet in de ronde van de 2e prik wel 9 dagen langer op zich wachten, maar de cycli erna waren dus weer gewoon normaal voor mijn doen. Nu bijna 13 weken en tot nu toe gaat het prima. Voel me wel vrij beroerd (misselijkheid, vermoeidheid) maar eigenlijk net iets minder erg dan bij mijn zoontje destijds, voor mij hoort dat er denk ik gewoon bij. 
 
Hallo meiden! Nieuw hier in deze topic.
Hoe staan jullie tegen over de booster prik? Ik ben vandaag ongesteld geworden en ik wil deze maand gaan starten met ovulatietesten. 6 januari heb ik m'n afspraak staan voor de boosterprik, ergens ga ik toch ineens twijfelen. Herkenbaar?
 
Terug
Bovenaan