Vrouwen zwanger na corona vaccin?

Goedemorgen,

Ik heb begin maart en medio mei mijn Astra Zenica vaccins gehad. Waarschijnlijk heeft precies in die week in mei de bevruchting plaats gevonden en ben ik ondertussen 15 weken zwanger en lijkt alles goed te gaan. Ik had geen twijfels over wel of niet vaccineren op dat moment, ondanks dat we bewust aan het proberen waren om een kindje te maken, aangezien ik in mijn werk met heel veel mensen in aanraking kom. Ik begrijp het wel als andere vrouwen twijfels hebben. Nu achteraf gezien heel blij dat ik de keuze niet heb hoeven maken terwijl ik al zwanger was.
 
Hier meteen zwanger na het eerste vaccin. Toen ik ong 5,5 week zwanger was, de 2e gaan halen. En vorige week een goede echo gehad en kloppend hartje gezien.
 
Inmiddels 9 weken onderweg. Een mooie eerste echo gehad en ik voel me goed. Mijn buik begint al een beetje te groeien. Ik ben zwanger geraakt tussen de eerste en de tweede vaccinatie in. De tweede vaccinatie heb ik gekregen toen ik 5 weken zwanger was, ik heb me wel eerst goed laten voorlichten hierover en ben pas gegaan toen ik er zelf volledig achter stond. 
 
Ik ben zwanger geraakt na de tweede vaccinatie. Volgens mij zelfs 2 weken erna. Ben nu nog maar in de zesde zwangerschapsweek. Vind het erg spannend allemaal omdat dit ons eerste kindje is. Liefs.
 
Ik heb 2 september de vaccinatie gehaald, niet wetende of ik zwanger was of niet.
9e een positieve test maar helaas de 12e een miskraam.

Niemand kan zeggen waar het aan ligt en of de vaccinatie invloed had of niet. De volgende haal ik ook zsm en daarna hoop ik op beter vaarwater en een gezonde zwangerschap.
 
Hier in Mei/Juni gevaccineerd met Moderna

Juli zwanger
Aug helaas miskraam..
Dat heeft overigens niks te maken met de vaccinatie want mn tsh ( schildklier ) bleek te hoog te zijn
 
Terug
Bovenaan