Vrouwen zwanger na corona vaccin?

Na mijn 2e Pfizer vaccinatie was het direct de ronde erna raak! Nu hopen dat het allemaal goed mag blijven gaan, maar het zwanger worden zelf is dus geen probleem gebleken!
 
 Dag dames,       Ik hoop dat een van jullie mee leest, en dit herkend.   Ik ben inmiddels 9 WEKEN overtijd. Mn eerste menstruatie bleef uit na mn eerste vaccinatie (pfizer). Dus of het daar aan heeft gelegen, geen idee. Wel testte ik na mn eerste keer menstruatie overslaan, positief met het huismerk van de plus. Andere testen bleven negatief.  Na 2 weken overtijd heb ik bloed laten prikken bij de ha NEGATIEF. Ook de verloskundige kon toen niets zien wat op een zwangerschap leek.       Ik dacht dus, dat mn menstruatie uit was gebleven door mn eerste vaccinatie. En zou wachten op mn volgende menstruatie. Inmiddels heb ik die nu ook overgeslagen en ben ik 9 weken overtijd. De huismerk plus testen test ik nog steeds positief mee ( zeker wel 6x met deze testen getest,en alle 6 sloegen ze direct positief uit.) Alle andere merken ( geloof me, dat zijn er intussen een hele boel!!!) Blijven negatief.       In de tussen tijd heb ik last van donkere tepels, buik krampen gaan gepaard met steken. Morgen word er weer bloed afgenomen op zwangerschapshormoon, schildklier en overgang.   Ik weet dat ik morgen gewoon zou moeten afwachten maar, ik ben heel benieuwd naar soort gelijken situaties.   Liefs, een onzekere mama van al 2 prachtige kindjes.    
 
Wat een verhaal.. spannend en heel frustrerend lijkt me. Ik herken het niet, maar ik ben zelf nog niet aan het proberen om zwanger te worden. Weet je al meer?
 
Wij zijn ook bezig... Maar ik wacht toch echt tot ik een kindje in mn armen heb.. Daarna de vaccin pas. Het is mij echt te onduidelijk of het ok is of dat het je vruchtbaarheid niet aantast.. Mijn vruchtbaarheid is al k*t en als het door een vaccin nog slechter word, dan word ik helemaal leip in mn hoofd.
 
Terug
Bovenaan