Waar gaan jullie heen met de zomervakantie???

Hallo allemaal,

omdat ik deze zomer niet meer zwanger ben, net bevallen ben of andere excuses heb om lekker thuis te blijven heeft mijn man het idee opgevat om op vakantie te gaan. Gezellig met zijn vijven. Maar nu komt de vraag waarheen? Ik wil niet naar het buitenland met de kinderen, ja Duitsland misschien. Ik ga geen uren in een auto, bus of trein zitten met ze en al helemaal niet vliegen. De laatste keer dat we met het vliegtuig op vakantie gingen (dat was op huwelijksreis toen we nog kinderloos waren) hebben we heel de nacht op een minivliegveld met drie winkeltjes moeten wachten op een vertraagd vliegtuig. Dat valt dus ook af. Ik zit te denken aan een vakantiehuisje, maar het huisje wat ik leuk vind in Nederland is meer dan zeventienhonderd euro! Beetje veel voor een week weg. We zijn gebonden aan de schoolvakanties, maar pff, wat duur. Waar gaan jullie heen?

Groetjes van Marloes

Wij gaan met vrienden en hun kindje All Inclusive op vakantie naar Bulgarije!!
Maar goed wij hebben geen 3 kids, dus kan me voorstellen dat je dat dan niet meer doet.

Is Roompot vakanties niet iets voor jullie?? Schijnt voor kinderen geweldig te zijn!

X Saskia
mv Rik 04/07/07

Hoi Marloes,

Toen Eva bijna een jaar was zijn we naar Duitsland op vakantie geweest. Naar het Sauerland (Winterberg om precies te zijn).
Daar zijn ze vooral ingestelt op de wintersport en daarom zijn de huisjes in de zomer niet zo duur. De omgeving is er trouwens prachtig! Toen we gingen, woonde we in Enschede en toen zijn we in drie uurtjes daarheen gereden.
Misschien ook wat voor jullie?

Die vakantie was overig ook onze laatste. Het jaar daarna gingen we verhuizen en vorig jaar was ik zwanger van Bas.
Dit jaar hebben we er dus echt weer zin in. We gaan begin juni drie weken naar Italië. Ik verheug me er nu al op.

Groetjes, Karin

hoi,

wij gaan de laatste 3 weken van augustus lekker met de 3 kids naar italie. Heb er nu al zin in naar een camping vooral gericht op kleinere kinderen in een grote luxe stacaravan. Dat is een stuk goedkoper dan een week op een nerdelands park want die prijzen vind ik echt niet normaal.

groetjes chimene

Hoi. We gaan in maart lekker een weekje naar Centerparcs, Limburg. In juni hebben we voor 2 weken een huisje gehuurd aan het strand. Hebben de jongens toch zon (hopelijk dan hihi) zee en strand, en we hoeven er niet ver voor te rijden/vliegen..
Gr. Anne-Marie

Ik weet het nog niet. Ligt eraan hoeveel geld we overhouden. Vorig jaar zijn we ook niet op vakantie geweest, en het jaar ervoor naar portugal.

Wel zijn we afgelopen jaar verhuisd, getrouwd, en een baby gekregen, dus was nogal een duur jaar.

Ik denk, als we ergens naartoe gaan, het een huisje in NL zal worden.

Mijn ervaring is, als je met kind(eren) op vakantie gaat, dat je zelf geen vakantie hebt. Met hele kleintjes zal dat misschien ook wel weer meevallen, maar oudere kinderen kun je constant achterna hollen. Dus blijf ik liever in de buurt, en het allerliefst eigenlijk thuis.

Hoi,

Wij gaan in de krokusvakantie nog een paar daagjes naar centerparcs (heilbachsee in de eifel).
Waarschijnlijk in april of mei nog naar de Dominicaanse Republiek (mijn vader woont daar). Dus gewoon een huis, wel lekker met zwembad.

Marloes, waarom ga je niet met de kinderen naar een camping. Huur een stacaravan (of tent voor het echte kampeer gevoel). Bij vacansoleil heb je best leuke campings en dan hebben je andere kinderen ook van alles te doen. Je kunt ook bij eurocamp kijken, die hebben een eigen animaitie-team op elke camping, maar zijn ook iets duurder.

Groetjes Lynn

Wij gaan volgende week vrijdag heerlijk een week naar center parcs bij nijmegen, oh ik verheug me er nu al op.
Van de zomer hebben we ook al geboekt, wij gaan met vrienden en hun kleintje naar limburg, met onze eigen caravan. Zo geweldig, ook hier heb ik nu alweer zin in, maar dat duurt nog even.

Inderdaad is een sta-caravan huren voor jullie geen optie en de roompot heeft meerdere campings met huisjes en sta-caravans. www.rpholidays.nl kan je een provincie kiezen en er komt vanalles uitgerold.
Succes
Groetjes Naomi

Terug
Bovenaan