Waar gaan jullie heen met de zomervakantie???

Wij gaan heerlijk naar vakantiepark Beekse Bergen. Alles bij de hand en als je niet wilt hoef ik de camping niet af.
Naast camping heb je er ook huisjes, dus je ook als je niet van camperen houd is het er leuk.
De dierentuin ligt op een paar minuten fietsen en speelland is te voet of met de boot te bereiken.
Gewoon een ideale omgeving als je het mij vraagt.

Liefs Saskia

Hoi Marloes,

Wij gaan met de boot op vakantie, waarschijnlijk alleen weekendjes omdat we veel vrije dagen nodig hebben om te verhuizen.
Misschien vind je het leuk om ergens een boot te huren? Is erg leuk hoor op het water. Of een caravan huren of lenen van een bekende dan ga je gewoon naar een leuke camping.
Ik ben vroeger bijna nooit op vakantie geweest, maar wel gingen we leuk dagjes weg. Stukje fietsen naar een gratis speeltuin en bijvoorbeeld picknicken. Of leuk met de trein naar het strand (zandvoort kan heel goed)

Huisjes zijn gewoon heel erg duur, echt niet leuk meer...

groetjes Mariska

Hoi,

Wij gaan zelf wel naar het buitenland, maar als je niet ver weg wilt en toch een leuke vakantie, kan ik je Buitengoed Hooge Veluwe aanraden! Kijk voor info op www.hoogeveluwe.nl

Daar heb je mooie chalets voor een betaalbare prijs. Je staat op een camping met leuke voorzieningen voor kinderen. Het ligt op de hoge Veluwe, vlakbij Burgers Zoo, tegenover Buitengoed de Hooge Veluwe ligt het kröllermöller museum en Nationaal Park Hoge Veluwe en binnen  10 minuten ben je bij het centrum van Arnhem! Echt een aanrader dus!!
Misschien ook een tip voor de andere dames!!

Groetjes Martine

Hoi dames,

ik heb het idee van een stacaravan of ingerichte tent geopperd bij mijn man maar ik dacht dat hij ter plekke een zenuwinzinking zou krijgen. Ik zeg weleens dat ik, als we de loterij zouden winnen, een camper ga kopen. Maar ik vrees dat ik dan mijn rijbewijs moet gaan halen want ik krijg hem niet mee.

Een boot vind ik geen fijn idee zolang de jongens nog geen zwemdiploma's hebben en aangezien ze pas drie lessen hebben gehad zit dat er voorlopig niet in. Wat is zwemles trouwens duur. We betalen eenenzestig euro per maand voor twee kinderen. En dan gaan ze een half uur per week.

Het idee van een vakantiehuisje van bijvoorbeeld Landal lijkt ons wel leuk, maar duur. We moeten ook nog een auto huren. Ik ga maar eens zoeken op het net.

Groetjes van Marloes

quote: MartinemvBenthe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 18:07:13'));

Hoi,

Wij gaan zelf wel naar het buitenland, maar als je niet ver weg wilt en toch een leuke vakantie, kan ik je Buitengoed Hooge Veluwe aanraden! Kijk voor info op www.hoogeveluwe.nl

Daar heb je mooie chalets voor een betaalbare prijs. Je staat op een camping met leuke voorzieningen voor kinderen. Het ligt op de hoge Veluwe, vlakbij Burgers Zoo, tegenover Buitengoed de Hooge Veluwe ligt het kröllermöller museum en Nationaal Park Hoge Veluwe en binnen  10 minuten ben je bij het centrum van Arnhem! Echt een aanrader dus!!
Misschien ook een tip voor de andere dames!!

Groetjes Martine

Hoi,

ik heb gekeken en het ziet er zeker leuk uit en ook betaalbaar. Bedankt voor de tip!!!

Groetjes van Marloes

Hoi,

Op onderstaande link zie je ook leuke en goedkope vakanties!

Zat even te kijken voor    1 week in juni in duitsland en dat kost voor een tent 190 ong. en een stacaravan 389,-. Vind dat niet echt super veel. Heb niet gekeken hoe de camping eruit ziet nog.. Maar dat zal best goed zijn aangezien het speciaal voor baby's en peuters is!

http://www.petitparadis.nl/index.php

Sannemams

Hoi,

als wij dit jaar op vakantie gaan in, is het gwn hier in Nederland.
Mijn schoonouders hebben een stacaravan gekocht in Rockanje.
Die hebben ze  ook voor de kinderen en kleinkinderen gekocht, zodat we er allemaal eens ff uit konden gaan.

Groetjes Debby.

Hallo,

Wij blijven ook in Nederland. Heel toevallig stond onze vakantie bestemming deze maand in het blad Wij jonge ouders. We gaan dan ook naar Zeeland vakantie park aquadelta. We hebben hier eind juni een apartement Camee geboekt. Zelf nemen we een fietsendrager mee. zo hoeven we daar geen fietsen meer te huren.

Hebben echt veel zin in de vakantie.

Groetjes

Diarich

Terug
Bovenaan