Waar gaan jullie heen met de zomervakantie???

hoi
wij blijven ook in nederland.we gaan naar zeeland,oostkapelle.in een stacaravan op een camping met alle benodigde voorzieningen.laat de zomer maar komen!!!!!!!
gr petra

Hallo allemaal,

Over een paar weekjes gaan we naar Fuerteventura, naar een bungalowpark direkt aan het strand lekker makkelijk met halfpension erbij. Dit omdat we zelf al een tijd niet meer echt op vakantie zijn geweest, kleine gaat natuurlijk mee! Best spannend dus dat vliegen, kijken hoe ze het vindt. Eind augustus gaan we een midweekje weg naar Landal Green Park in nederland. Er zit een leuk binnenbad bij met een redelijk groot baby/peuterbad met was toestelletjes in het water. Dit ook om wat kosten te besparen, 2x naar het buitenland zit er nu niet meer in (ben minder gaan werken en de kleine kost natuurlijk ook redelijk wat), maar als het mooi weer is is het ook in nederland super geslaagd! Hondjes kunnen dan ook mooi mee en ook opa en oma gaan gezellig mee. We hebben een speciaal kinderhuisje geboekt, incl. kommode, kinderstoel, box, speelgoed etc. (ook een trampoline in de tuin, voor papa, ha ha!)

groetjes,

xx Roos xx

quote: MartinemvBenthe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 18:07:13'));

Hoi,

Wij gaan zelf wel naar het buitenland, maar als je niet ver weg wilt en toch een leuke vakantie, kan ik je Buitengoed Hooge Veluwe aanraden! Kijk voor info op www.hoogeveluwe.nl

Daar heb je mooie chalets voor een betaalbare prijs. Je staat op een camping met leuke voorzieningen voor kinderen. Het ligt op de hoge Veluwe, vlakbij Burgers Zoo, tegenover Buitengoed de Hooge Veluwe ligt het kröllermöller museum en Nationaal Park Hoge Veluwe en binnen  10 minuten ben je bij het centrum van Arnhem! Echt een aanrader dus!!
Misschien ook een tip voor de andere dames!!

Groetjes Martine

Goeie tip, ik heb gelijk de brochure aangevraagd!

hallo

wij gaan met de caravan op vakantie naar texel. op een kindvriendelijke camping. we gaan met vrienden van ons en hun 2 kids en opa en oma gaan ook mee. we gaan eigenlijk met de zomer vakantie kamperen vinden we erg gezellig en je krijgt altijd wel kontakt met andere mensen en kindertjes.

groetjes angela

Wij gaan met onze kleine meid begin juni camperen in Kroatie. Dat deden we hiervoor met z'n tweetjes en nu lekker met z'n drietjes. Isabelle is dan net één geworden. Ben benieuwd hoe ze het vind...ach ze is zo'n makkelijke tante.

Camperen is ook lekker goedkoop. (als je alle spullen al hebt dan) En kinderen vermaken zich altijd op de camping.

Mmm krijg al helemaal de kriebels.

Groetjes Linda

Haai,

Wij gaan naar Toscane. Naar een petit paradis camping (speciaal gericht op gezinnen met jonge kids). We hebben een luxe stacaravan gehuurd en gaan samen met mijn nicht en haar gezin. Mette is dan 1 en haar kids 2 en 4. We gaan 28 juni en betalen 1350 euro voor 2 weken. Veeeel goedkoper dan bv centerparcs (al is Landal weer stukken beter te betalen dan Centerparcs want die zijn echt ASOCIAAL DUUR). Ik moet wel eerlijk zeggen dat de reis naar Toscane ons niks kost aangezien we met mijn lease-auto (station) gaan. Onze buren hebben een leuke camping gevonden (ook stacaravan) in Spanje en gaan begin juni. Zij betalen 350 euro voor 2 weken!! Enne gewoon 4 sterren!! Geen geld dus. Gewoon zelf koken!

Iemand had het hier over Heilbachsee. Is ook erg betaalbaar. Mooie huisjes ook en de omgeving is ook echt de moeite waard. Over het algemeen vind ik de huisjes in nederland erg duur hoor. Succes met zoeken!!

Nog even een vraagje aan Roos. Ik lees dat jullie een bungalowpark aan het strand hebben gevonden in fuerteventura. Wij zijn even benieuwd welke accomodatie dat is aangezien we graag in het voorjaar een keertje naar de zon willen en het vliegen uit willen proberen met Mette. Eind april/begin mei fuerteventura leek ons wel wat. Weet jij hoelang je in de transferbus zit naar die locatie?

x ing

wij blijven thuis. nou doet vakantie me ook niet zoveel hoor, moet ik eerlijk zeggen, ik vermaak me prima 7 weken thuis (zit in onderwijs). We gaan nl verhuizen en ik heb geen zin om voor zulke kleintjes van alles mee te moeten slepen. Heb ik nog het idee dat ik van alles moet regelen. heel misschien gaan we een weekeindje, maar een echte vakantie.... pas als de jongste 3 of 4 is.
een vriendin van me zei, dat de ingerichte carvans/tenten van vacansesoleil (of hoe schrijf je dat) erg goed waren.
idee?

Terug
Bovenaan