Waar gaan jullie heen met de zomervakantie???

Moeilijk he een betaalbare vakantie uitzoeken?

Wij hebben twee jaar geleden een stacaravan gekocht in het noorden van het land.
Voor ons (met 3 kinderen) ideaal.De luxe van een eigen plek met alles erop en eraan en het gemak van animatie ed voor de kinderen.
Hopelijk kunnen we er dit jaar weer heel wat weekenden en vakanties naartoe.

Groetjes Jessica

En ojaa.  Op de petit paradis campings van eurocamp zijn het babybedje/box en kinderstoel al aanwezig dus dat scheelt een heleboel gesleep. Kost 9 euro voor het hele verblijf. Wij rijden in 2 dagen naar Toscane en overnachten tegen een gereduceerd tarief op een eurocamp camping halverwege het traject. Je kunt er ook een buggy huren.

x ing

Wij gaan waarschijnlijk naar Scandinavie en dan wordt het Noorwegen of Zweden.
Twee jaar geleden hebben we daar (kinderloos) een rondreis gedaan en dat vonden er erg mooi! Nu maar eens op 1 of 2 plekken blijven :)

In januari zijn we ook naar Fuerteventura geweest, heerlijk!

Wij gaan lekker in eigen land weg.
Wij gaan altijd naar een park van Hogenboom.
Leuke parken, lekkere huisje/chalets en voor mensen die er van houden ook campings voor een veel lagere prijs dan Center parcs of zo.
Maar we zijn nog even aan het bedenken of we 1 of 2 weken willen.
Ze hebben daar altijd aanbiedingen. Dus we boeken altijd pas heel kort van te voren en dat scheelt vaak bijna de helft in prijs.

Liefs van Irene mv
Bjorn 07-01-03
Anka 08-05-07

Nou...eh... wij gaan naar Amerika en Canada...
Ja hoor! hoor ik jullie denken.
Maar we waren het eigenlijk vorig jaar van plan, toen kwam ons kleintje er tussen.
Nu gaan we 5 weken met twee campers, opa en oma gaan mee, rondtrekken door natuurparken in Amerika.
Daarna gaan we nog een week naar familie in Canada
Volgens vrienden van ons is het goed te doen, met een kleintje in een camper heb je alles bij de hand. Wel spannend zo'n lange vlucht...
Misschien overdreven volgens sommigen, maar we hebben er enorm zin in!

Karen mama van Nola

Hoi Karen.

Gewoon lekker doen. Nu is je kleine nog gratis en met een camper kan je kleine toch slapen wanneer ze maar wil. Je stelt je toch in op een lange vlucht dus hoe erg kan het zijn. Daarnaast vinden mensen het de normaalste zaak van de wereld dat je naar Frankrijk gaat (10 uur in de auto) maar een vlucht van 8 of 9 uur is gek. Je kunt in het vliegtuig lekker even lopen en vaak krijg je wel een extra stoel omdat je met een baby reist.
Voor Amerika en Canada heb je geen inentingen nodig, dus wat is het probleem??
Wij gaan in April of Mei naar de Dominicaanse Republiek, mijn vader heeft een huis daar. Vorig jaar hebben wij ook onze vakantie moeten annuleren omdat mijn schoonmoeder ziek werd en overleed dus ik vind ook dat wij het wel verdient hebben.
Geniet er lekker van.

Groetjes Lynn

Hoi,
Wij hebben ooit toen onze oudste 8mnd was een weekje Kreta gedaan met het vliegtuig..Ging erg goed.Zou het zo weer doen, als het niet zo vreselijk duur was met drie kids!!
Als je kind bij pap en mam in de buurt is, is het al snel goed is mijn ervaring!
En toen de kids 4 en 1,5 waren, zijn we een keer naar Zuid Frankrijk gereden..20 uur, met een overnachting in Lyon.
Onze kids doen het goed in de auto, dus ook geen probleem..
Alleen nu met drie kids....is de auto zo vol he..
Dus we weten niet wat we gaan doen..
We hebben zowiezo een duur jaar voor de boeg, met een verbouwing etc..Dus we zien wel, maar Nederland is ook lekker hoor..
We zijn laatst twee keer naar Aqua Delta geweest in Zeeland..keimooie huizen..en best betaalbaar..Zeeland is ook fijn hoor!
Dus het word nog een verassing waar we heen gaan, maar het duurt nog even he..
Groet Rina

Terug
Bovenaan