Waar hebben jullie elkaar ontmoet?

A

Anoniem

Guest
Waar ik nou weer benieuwd naar ben:

Waar hebben jullie (jij en je man/vriend) elkaar ontmoet, hoe ging dat en hoelang zijn jullie al bijelkaar?

Brand maar los met de herinneringen!!

Groetjes
Susan

een vriendin van ons allebei heeft ons gekoppelt het was dus een blinddate en hij viel gelijk in de smaak

ben niet meer bij hem weggegaan en zijn inmiddels al 13 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd

groetjes saskia

HIya mommas!

Wij hebben elkaar in eerste instantie via internet ontmoet.....maar toen vond ik hem maar een beetje een kwallebak hahaha.
Later was er een feestje (in Nederland) van die betreffende chatroom en Paul kwam daar ook heen, eigenlijk om een ander meisje te ontmoeten, maar ik was natuurlijk veeeeel leuker wahahaha.

Ajuus, ilja

In een kroeg op donderdagavond! Wij gingen na het sporten nog even wat drinken in de stamkroeg en alle militairen die in opleiding zaten gingen op donderdag eerst naar die kroeg en dan later naar de discotheek (donderdagavond tietenshow!)

HIj was stomdronken, bleef maar voor me staan en na een sterke bak koffie raakten we aan de praat, Hij kwam uit Friesland, ik uit Limburg. Hij was stomverbaasd dat ik wat van auto's en motoren wist.
Geen telefoonnummers uitgewisseld of zo, op de gok 2 weken later elkaar weer tegengekomen, elkaar vol op de bek gepakt en elkaar nooit meer losgelaten!

Lisenka mv Tessa

hahaha leuk om te lezen!

ik had het al eens verteld, maar Edwin is aan komen waaien via internet. Nooit gedaan, maar ik had zin in een leuk avondje  (heb ik overigens ook gehad) en met Edwin werd het onverwachts serieuzer.

Groetjes Jenneke mv Ivar

Ik had eerst een relatie met mijn exman ( ja ik ben getrouwd geweest hihi)
En aan het einde van die relatie ben ik danny tegen gekomen via een chatroom
Heel fout ik weet het haha , maar danny heeft me in laten zien dat mijn relatie niet goed in elkaar zat nadat hij al mijn problemen had aangehoord/gelezen. Hij herkon heel veel  van mij problemen in die van hem. ( hij was  op dat moment ook druk bezig met scheiden van zijn ex.  

Een week na de scheiding kwam ik bij danny ( ik weet t nog fouter haha ) maar ik ben nu gelukkiger dan dat ik al die jaren met mijn ex ben geweest, dus ben blij dat het zo is gelopen.
En we hebben dan onze prachtige dochter dus gelukkiger kon het niet!

liefs sandra

mmm Sandra, moet eerlijk zeggen dat het me verbaast dat jullie relatie werkt! Maar vind het wel super voor je!

Liefs Jenneke mv Ivar

waarom zou onze relatie niet werken dan mamaliz?
dat vind ik een beetje een vage reactie
sorry niet lullig bedoelt , begrijp me niet verkeerd?
groetjes sandra

Terug
Bovenaan