Waar hebben jullie elkaar ontmoet?

Altijd leuk, even terugblikken naar "vroeger".
Ik heb Danny leren kennen via een vriendinnetje van mij, zij heeft hem + een vriend leren kennen tijdens een busvakantie naar Spanje, Mallorca.
Na die vakantie zijn heren + nog een vriend in brabant komen stappen, vanuit Rotterdam.
Ik vond 'm leuk maar er was geen echte klick.
Danny is toen bij de marine gegaan en veel weggeweest, zijn vriend kwam regelmatig stappen o.a. met carnaval, hij vond mij wel heel leuk, wederzijds maar ik wist dat mijn vriendin hopeloos verliefd op hem was dus helaas....
Zo'n twee jaar na die vakantie zag ik Danny weer op een feestje van mijn vriendin en ja hoor daar was de klick, ik vond hem helemaal leuk!!! Dit was in 1996.
Een maandje daarna was Danny jarig en kreeg ik een uitnodiging en toen hebben we voor het eerst gezoend!!!
Daarna ging hij weer 2x drie maanden varen, heel veel kaartjes, telefoontjes, bloemen etc...wat was ik verliefd!!!
Toen heeft hij een functie aan wal gekregen en volgde een hele leuke weekendrelatie tussen Rotterdam en Vught.
In 1998 zijn we hier gaan samenwonen in een soort omgebouwde paardenstal(?) erg leuk.
Gelukkig was dat voor een paar maanden, net voor de winter kregen we onze huidige woning. Daar zijn we alweer 9 jaar erg happy!!!

groetjes Daniëlle

Hoi,

Ik heb mijn vriend ontmoet in een discotheek, nu bijna 9 jaar geleden.
Ik ging daar ieder weekend met mijn beste vriendin op stap. Er liep daar een jongen rond die helemaal wild van haar was, maar hij vond het ook wel spannend om alleen op haar af te stappen.... dus..... hij nam een week later een vriend mee. Die vriend (nu mijn vriend)  zei, nou het is een leuk meisje, maar dat meisje ernaast (ik dus) vind ik veel leuker hahaha.
Het leuke is dat wij nu bijna 9 jaar samen zijn, maar mijn beste vriendin en die  'andere jongen' ook. Zij trouwen zelfs over 2 weken (ik ben getuige haha). Ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is ;)
Groetjes, Noortje

Mijn man en ik kenden elkaar al echt eeuwen. We werkten samen in het NoorderDierenpark te Emmen. We hadden echt een te gek gaaf kluppie, we gingen vaak met hetzelfde groepje stappen of na het werk wat drinken. Iedereen kwam uit Emmen en ik kwam uit een buitendorpje, als we moesten werken ging ik altijd met de trein en dan haalden mijn man of een andere collega mij altijd mee. Op een gegeven moment kreeg iedereen een scharrel en bleven ik en mijn man een beetje over. We gingen inclusief de scharrels nog steeds met elkaar uit en op een gegeven moment stonden er een paar zeer heftig te zoenen en zijn wij er met zijn tweetjes tussen uit geknepen en hebben een tijdlang potentiele partners voor elkaar lopen zoeken. Echt heerlijk was het om met een jongen zo te kunnen praten en lol hebben. Wij gingen steeds meer naar elkaar toe groeien en op een gegeven moment waren we in een kroeg en vroeg een kameraad mij mee naar Parijs, ja leuk, maar niet met jou. Toen vroeg die jongen met wie ik dan wel zou gaan en toen antwoorde ik met Vincent. Tja en toen was het hek van de dam. We zijn nooit meer bij elkaar weggegaan, we zijn drie weken later naar Spanje op vakantie gegaan en een half jaar later zaten we in Parijs.

In 1998 kreeg ik een heel zwaar auto ongeluk en mijn leven hing aan een zijden draadje. Toen heeft Vincent tegen mijn ouders gezegd, het maakt me niet uit hoe ze eruit komt, ook al zit ze in een rolstoel ik zal atlijd bij haar blijven. Toen werd mij duidelijk wat een moordvent ik aan de haak had geslagen.
We zijn dit jaar 10 jaar bij elkaar, waarvan alweer 5 jaar getrouwd. We kennen elkaar bij elkaar nu 15 jaar.

Groetjes Jolanda

Leuk leuk leuk om te lezen hoor!!
Nou zal ik maar beginnen. Bij mij was het fouter dan fout.. zucht. Dus zal ook wel commentaar krijgen. Kom maar op!!!
Ik was in de kroeg / disco en ging bij de dj een liedje aanvragen (irishpartygirl van U2). Hij zei dat ie dat wou draaien voor een kus. Nou, kus op zn wang en hij dat liedje gedraaid. Hij vroeg of ik wat drinken lustte en zo heel de avond elkaar drinken gegeven. Aan het einde van de nacht moest hij poetsen. Ik zou wel helpen en toen hebben we 'echt' gekust.
De volgende dag hoorde ik via via dat hij getrouwd was dus ik was afgeknapt! Waarom had hij dat niet verteld? De vrijdag erop zag ik hem weer, in dezelfde kroeg. Gepraat. telefoonnummers uitgewisseld. Met als bedoeling dat ik boos op hem zou zijn en zou vragen waarom hij niet had verteld dat hij getrouwd was...
Dat liep dus weer uit op e-mail contact, telefoontjes, sms-jes, gedichtjes, ruzies, passionele nachten, stiekeme afspraakjes... We waren zo verliefd, we konden het niet stoppen.
Hij is gaan scheiden en nu zijn we alweer 5 jaar bij elkaar waarvan 1,5 jaar getrouwd en samen 3 leuke kindjes.
Hij is echt mijn ware liefde. En hij is geweldig want hij heeft me overgehaald in het diepe met hem te springen en ervoor te gaan.. en we did it!

Groetjes Kirsten

Wij hebben elkaar ook leren kennenvia het chatten maar dan niet via de pc. Op teletekst van sbs6 kun je ook chatten en daar heb ik eerst een hele tijd zo zitten kletsen met hem en later gingen we prive maar omdat dat allemaal vrij prijzig was hebben we telefoonnummers uitgewisseld en zijn we gaan smsen een paar maanden lang. Op een gegeven moment was ik nieuwsgierig geworden naar hoe hij eruit zag enz ( we hadden alleen maar ge-smst dus mekaar ook nog niet gesproken maar het voelde zo goed). Dus ik "zei" op een gegeven moment van ik wil je wel eens zien maar aangezien ik op een personeelsflat woonde met heel veel meiden die wel zouden gaan keuren als hij bij mij zou komen had ik daar geen zin in. Dus ik "zei" ik kom wel naar jou (where the f*ck ligt Hengelo (de achterhoek)) . Maar goed gewapend met een uitdraai van de routeplanner vol goede moed onderweg naar de achterhoek en ik kwam daar een uur later aan om 13u. De zenuwen gierden door mijn keel haha maar was eigenlijk nergens voor nodig want toen ik m zag wist ik genoeg: deze was voor mij haha. We hebben heel gezellig zitten kletsen en ik dacht tegen etenstijd van als hij vraagt of ik blijf eten zit t goed en hij dacht (zei hij later) van als ik vraag of ze blijft eten en ze zegt ja dan zit t goed haha). Dus ik bleef eten hihi. 'S avonds tegen 10 u zei ik van ik moet nu echt gaan maar hoe kom ik in godsnaam weer op de snelweg haha (heb een richtingsgevoel van een kip zonder kop haha) dus hij zegt van ik rij wel voor je uit en dan kom je er wel. Dus hij reed naar een benzinepomp op de a12 en daar hebben we nog een hele poos zitten kletsen. En voor het eerst gekust haha. Om half 6 smorgens ging ik naar huis hihi. En ik zou m de week erop pas weer zien maar de volgende middag zat ik er al weer haha.

En nu zijn we alweer 4 jaar bij elkaar waarvan 1,5 jaar getrouwd en hebben we een zoontje van 1.

xx Elly mv Yari

Ik zal ook mijn verhaal doen;

in 1995 ging naar mijn zus op het eiland om in hetzelfde restaurant te gaan werken. Was 20 jaar en ik dacht een rustige zomer tegemoed te gaan met hard werken. Niks was minder waar!!!

Op de eerste dag had ik HEM al gezien...... en hij mij ook, we hebben elkaar een maand in de gaten gehouden.

5 Augustus 1995 wisten we zeker dat we voor elkaar zouden gaan. Maar ik ging naar Amsterdam om te gaan studeren. Het heen en weer reizen kostte niet alleen veel geld maar ook veel energie.

Jack kreeg een vervelend akkefietje met zijn vader en vond dat hij niet langer thuis kon blijven wonen...
Ik vond dat ik niet langer zo ver weg kon zitten. We besloten samen te gaan wonen op het eiland. Ik zou een jaar komen want ik wilde wel weer een studie oppikken, dat werd dus twee jaar......

Om een lang verhaal kort te maken..... we zijn 5 januari 12,5 bij elkaar. Tuurlijk met ups en downs maar onze kindjes zijn toch de lichtjes en hoogtepuntjes van ons samen zijn. Bekronen met huwelijk???? Zijn we nog niet over uit maar sluit ook niks uit..........

Groetjes
Renske

OOOOOHHHHH jajajajaja Susan, ik lees net je stukje. Die zomer was HEET. heter dan 2006 maar dat kwam zeker door iets anders....hihi

Veel op het strand geslapen (zoiets dan) en heel brak weer aan het werk haha. Jemig er komt heel wat voorbij flitsen.

Leuke topic!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan