Waar hebben jullie elkaar ontmoet?

Ik had een vriendje waarmee ik een aan- uit relatie mee had. Ik was toen 17 of 18. Op een bepaald moment op een verjaardag van een vriend was het weer even ' aan'. In die kamer zat ook Harrie. Mijn ' vriend'   vroeg toen aan Harrie ' van joh, is zij geen leuk meisje voor jou??'' ( leuk he zo'n vriend). Har gaf geen antwoord en ik vond hem best wel een aardige jongen..
Het bleek dat Har inderdaad die avond verliefd op me is geworden. In de loop der jaren kwamen we elkaar vaak tegen en ik vond hem altijd een leuke jongen die altijd wel bleef hangen in mijn gedachten, maar we zagen elkaar weer te weinig voor iets om te laten groeien.

Totdat mijn zusje een vriend kreeg, diezelfde jongen als van de verjaardag, waarmee ze vaak ging zwemmen en omdat ik die gasten ook kon ging ik eens mee......
Harrie was er ook weer....ik zag hem, hij zag mij en we zijn nooit meer uitelkaar gegaan!

Groetjes Hanneke

wat een leuke topic....

Harald en ik hebben elkaar ontmoet in een jeugdsoos (ik 13 en hij 17).....ik had zow af en toe iets met een kameraad van hem en hij met mijn vriendin haha we hadden niet echt interesse in elkaar haha...totdat we met z`n allen gingen zwemmen en ik toevallig bij hem in de auto kwam....(het was allang weer uit met mijn vriendin en hem...haha) en dat was heel gezellig...ik was toen 16 en hij 21...en zo ineens toen we op het strand waren kwam ie naar me toe en gaf me een kussie hihi....en ja toen hebben we nog een tijdje om elkaar heen gedraaid en zo`n half jaar later (17 en 21)  waren we echt een stelletje....niemand verwachte het.....maar zow zie je maar weer...

13 oktober zijn we alweer 10 jaar bij elkaar en 2,5 jaar getrouwd en alweer 14,5 maand papa en mama.....haha geweldig zeg omdat zow te schrijven...

we hebben wel ups en downs gekend hoor....en hebben ook wel een tussenstopje gehad maar we kunnen toch niet zonder elkaar.....

liefs denise

hmm... hier nog eentje die haar mannetje van internet geplukt heeft!  Normaal schaam ik me er een beetje voor, maar hier zijn er dus meerderen! Gelukkig!

We waren allebei aan het chatten 's avonds, terwijl ik dat normaal alleen maar overdag op school deed. Maar ik wilde mijn moeder het een keer laten zien. Net die keer was mijn man ook online. We hebben lang gechat. Daarna nog zo'n 2-3 maanden gemaild, minimaal 3 a 4 mails per dag. En dan niet van die één-regel-mailje, maar echt hele verhalen. En pogingen om elkaar tijdens uitgaan te treffen liepen vaak mis. Uiteindelijk is hij me een keer komen halen. Iets wat ook nog bijna op een ramp uitliep omdat hij nog geen foto van mij had gehad en net dat weekend mijn nicht uit Amsterdam bij ons thuis logeerde die nogal fors is en toen een klein dreumesje had.
Mijn moeder en zij hebben mij dus helemaal   gek gemaakt dat als hij zou aanbellen, dat mijn nicht dan de deur zou opendoen en dan haar dochtertje achter haar aan zou komen "mama, mama..."...
Gelukkig kwam het niet zover.... ik liep voor de 100x naar boven om mijn haar te kammen toen de bel ging. Ik deed gelijk de deur open en had me net voorgesteld toen mijn nicht de gang op stormde en zich ook als "Marloes" voorstelde... grr... Nu lachen we erom en kunnen we het nog steeds heel goed vinden met mijn nicht (die ik zelfs beetje als grote zus beschouw!)
We zijn nu ook 8,5 jaar samen waarvan 1,5 jaar getrouwd. Op de dag dat we 7 jaar samen waren, zijn we getrouwd. Ik was 19 weken zwanger...

Groetjes, Marloes.

HIer nog een internetliefde.

Via d-date.nl, wel een datingsite dus. We waren allebij net lid geworden. Eerst veel gemaild, toen elke dag lang lang en nog langer gebeld. Na een maand de eerste afspraak en pas na drie maanden officieel verkering gekregen. Een half jaar later woonde we samen en weer een half jaar later zijn we 'getrouwd'.

Beste wat me ooit is overkomen!

Ik heb Werner ontmoet via zijn neef.
Daar was ik heel goed bevriend mee.
Ik zag Werner voor het eerst op de Kermis en vond hem gelijk heel leuk.

We zijn nu 10 jaar bij elkaar en wonen daarvan 7 jaar samen.

Liefs Ilse mv Danique

Leuk hoor,om al die verhalen te lezen.
Wij hebben elkaar ontmoet in de kroeg.
Ik had toen een vriendje en hij liet blijken dat hij me wel leuk vond,ik vond hem ook wel erg leuk maar daar bleef het bij.
Na een jaar was het uit met dat vriendje en heeft mijn man er werk van gemaakt,haha,ik was toen 15 en hij   20.
We zijn nu 12 jaar samen waarvan 4 jaar getrouwd,met twee prachtige jongens van 6 en 1 jaar.
Groetjes Tanja

O wat is dit een leuk onderwerp (al zeg ik het zelf haha)! Echt leuk om te lezen allemaal!

Zal ik zelf ook een bijdrage leveren:

Mijn man en ik hebben elkaar ontmoet op mijn afstudeerfeest. Het was de zomer van 1995 (net zo lang en loom als die van 2006, remember....) en ik was net klaar met mijn studie, 22 jaar en de wereld lag aan mijn voeten. En daar was ie dan, die avond. De beste vriend van mijn studievriendje en stapmaatje (raar eigenlijk dat we elkaar nooit eerder zijn tegengekomen...). De vonk sprong over, we hebben de hele avond gelachen, gedanst, gedronken en gepraat. En toen het licht werd, waren we al onafscheidelijk. We hebben die hele zomer samen doorgebracht en het was echt raak.... Een jaar later zijn we gaan samenwonen, in 2002 zijn we samen 8 maanden in Azie gaan reizen, in 2003 getrouwd, in 2004 werd Gijs geboren en Sophie maakte ons gezinnetje compleet in 2006....

Na 12,5 jaar nog steeds dol op elkaar. Wat een geluk!
Liefs
Susan

ik ging stappen met wat oud-collega's waarvan 1 man. Die wilde niet in zijn eentje met al die vrouwen op stap  dus die had twee vrienden mee. 1 ervan was Marco en ik had besloten dat dat mijn nieuwe vriendje werd. Alleen 1 probleem hij had een vriendin. Na die avond niet meer en sindsdien wonen we samen. En zijn we getrouwd en hebben bijna 2 dochters hihi.

groetjes Wendy

Terug
Bovenaan