Waar hebben jullie elkaar ontmoet?

Als jullie maar gelukkig zijn Sandra! Daar draait het toch om!  Dan maakt de voorgeschiedenis helemaal niet uit!

Ik heb mn lief ook via internet ontmoet, via msn. Had ik nog maar net van gehoord en ik zat een beetje te kijken op de profielen van mannen met foto natuurlijk hahahah
Toen kwam ik mn lief tegen en heb ik een mailtje gestuurd...lekker brutaal toch
Eerst hebben we wat heen en weer gemaild, daarna op msn gekletst en toen een keer afgesproken...pats boem wat was ik verliefd!
De week erna is ie komen eten en sindsdien zijn we samen! In jan 2008 alweer 6 jaar!

liefs jen mv mike

hoi jen,
waarom zou het ook niet kunnen denk ik persoonlijk?
als het goed voelt ?
wij spraken ook pas na 4 weken op msn kletsen met elkaar af , en er was gewoon gelijk een klik die ik met mijn ex niet had.
Mijn ex en ik pasten achteraf toch niet bij elkaar, we hielden allebei van andere dingen en dat bostte heel vaak. ik wil niet zeggen dat het een slechte vent was ofzo hoor, absoluut niet, maar het was gewoon niet mijn ware...

en lang leve internet haha anders was ik misschien nog wel bij mijn ex geweest, ongelukkig en had ik danny en mijn mooie annique niet gehad nu.
 grappig dat jij je lief ook via internet hebt ontmoet hahaha welke site     lol!!!!

liefs sandra

Vind ik ook hoor, moet je dan ongelukkig in een relatie blijven? Lijkt me niet. Als jullie je er goed bij voelen dan heeft een ander er niets mee te maken!

Ik heb mn lief op msn ontdekt, niet via een datingsite. Ik was net lid geworden van msn en zat in de profielen van leden te snuffelen. Toen kwam ik zijn foto tegen op zijn profiel en ik moest hem gewoon een mailtje sturen hahahah goed dat ik dat gedaan heb, anders had ik ook niet gehad wat ik nu wel heb!
Ik kwam toen ook net uit een relatie die niet goed zat.....had net een pc in huis, zat me te vervelen en zo is het gekomen!
Lekker assertief toch van mij?

liefs jen

Hallo,

Ik heb mijn man via ICQ ontmoet. Ik zat een jaar in Amerika en om in contact te blijven met vrienden en familie was ik regelmatig online. Op ICQ had ik ook veel onbekenden in mijn lijst staan en daarmee "kletste" ik wat af. Eenmaal terug in Nederland en actief met MSN had ik van de onbekenden alleen nog contact met mijn man. Maar ik zat eigenlijk helemaal niet te wachten op een relatie dus was er ook niet mee bezig. Toen ik weer een half jaar in Nederland was vroeg hij of we een keer wat af zouden spreken.
Het was toen rond kerst en eigenlijk zag ik het niet zitten maar durfde geen nee te zeggen, dus ik vertelde hem dat ik pas in mei tijd had, ik dacht dat ik dan nog 5 maanden de tijd zou hebben om hem af te wimpelen.
Toen mei steeds dichterbij kwam hadden we al een paar keer gebeld en het klikte wel maar ik had nog steeds in mijn hoofd, afspreken ala maar verder niks. 4 Mei 2002 was onze date en na dat moment had ik grote twijfels. Hij was toch wel leuk, maar ja ik kwam uit de Randstad en hij van een boerderij in de Achterhoek. 2 Weken later nog eens afgesproken en vanaf die dag waren we onafscheidelijk....
Nu 5,5 jaar later zijn we 2 jaar getrouwd, een mooie zoon van een jaar en de tweede op komst. Wie had dat verwacht????
Ik in ieder geval niet!

Groetjes Danielle, mv Tijn 26.09

Leuk al die internetverhalen!
Wij hebben elkaar, heel ouderwets, leren kennen face-to-faces. Ik 15, hij 17, in de zomer bij het zwembad. Dachten allebei dat het een zomerflirt zou blijven, en het is in het begin ook wel eens uit geweest, maar ondertussen zijn we al 19 jaar bij elkaar!

Groetjes Ellen mv Julian

Hoi,

Valt me op dat er best veel mensen elkaar via internet ontmoet hebben. Leuk!! Spannend ook haha.

Ik heb mijn man leren kennen via mijn ex vriendje. Ze waren vrienden van elkaar en toen ik net een half jaar verkering met mijn ex had, ging ik voor een jaar naar Amerika en wer dik van te voren dus gedumpt. Toen ik terug kwam kwam ik weer met mijn man in contact. Binnen een paar weken hadden we verkering. Nu 8 jaar later zijn we getrouwd hebben we de mooiste zoon die we ons maar kunnen wensen.

Gr. Natasja mv Jamie

Op het werk!!!

Jorg was mijn meerdere (sergeant der 1e klasse). Hij mocht mij niet,ik hem niet!!
Tijdens een personeelsuitje naar Warner Brothers Movie World "klikte" het, dat was op donderdag. Zondag ging ik verhuizen, en Jorg kwam helpen, maandag kreeg hij de sleutel. De 28e zijn wij 9 jaar samen, ruim 3 jaar ervan getrouwd en een prachtige mooie meid gekregen!!

Groetjes, Marieke

Leuk topic Susan! Leuk om te lezen.

Ik heb mijn man leren kennen in de kroeg. Ik had eigenlijk helemaal geen zin, maar mijn vriendin haalde me toch over. Anders moest zij alleen, verder kon er niemand die avond, dus ik toch maar meegegaan. Maar zij had al snel alleen maar oog voor haar nieuwe vriendje, dus daar zat ik "gezellig" in m'n uppie. Mijn man had eigenlijk hetzelfde, die was ook maar met  1 vriend. Die jongen probeerde eerst mij te versieren, maar ik maakte hem al snel duidelijk dat hij niet mijn type was. Zegt hij ineens, aangezien hij wel door had dat het geen zin had om erop door te gaan: "Die jongen daar aan de bar wil je wat te drinken aan bieden." Ik vond hem er wel leuk uitzien, maar het was geen liefde op het eerste gezicht. Het klikte wel meteen. In het begin van onze relatie had ik nog zoiets van, ik zie wel. Maar al snel sprongen de vonken over en inmiddels zijn we alweer  11,5 jaar heel gelukkig  samen, waarvan 9,5 jaar samenwonen en 4 jaar getrouwd. En nu met Tijs erbij is het helemaal geweldig.

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan