waar is iedereen van voor het eerst naar gyn???

Hey springkikker,

Het is hier ene beetje rustig, we zijn eigenlijk bijna allemaal overgestapt naar Esks forum (zie een paar posts hiervoor).

Lekker dat je op vakantie gaat, ouderwets met een vriendin. Ilk heb dat 5 jaar geleden voor het laatst gedaan. Heerlijk.

Nu ga ik naar italie eind augustus met man en hond. Toch anders haha. Maar wel fijn en ik verheug me er erg op. Zo gaan de maanden hard.

Kom jij ook naar esks forum misschien (al is het maar af en toe?)

En Angeldream: hoe gaat het met jou? Wat zul je het zwaar hebben nu. Ben je al weer in je eign cyclus bezig? Of niet? Kom jij misschien ook naar esks forum? Of misschien heb je nog andere plekjes om mee te schrijven...

groetjes

Wenser

hallo wenser hoe kom ik op dat forum is dat ook via deze site? mijn vakantie was lekker ff een weekje bijgekomen deze week zijn mijn man en ik weer flink aan het klussen zit in mijn vruchtbaare periode!!! groetjes springkikkertje

hallo meiden daar ben ik weer wat jammer dat esk is gestopt! had het net gevonden!!! het is hier wel heeeeellll erg rustig maar ik denk dat jullie allemaal op vakantie zijn of zitten jullie op een ander forum? dinsdag is mijn nod dag ik hoop dat het deze keer raak is maar het zal wel niet! verder nog nieuws van iemand? groetjes xxxjes springkikkertje

Terug
Bovenaan