waar is iedereen van voor het eerst naar gyn???

Hier alles geod hoor, zit ook op dat andere forum te schrijven, zal nog een keer schrijven dan, heb wel afgelopen zondag tijdens en na het seksen wat bloedverlies gehad, en smorgens dus maandagmorgen ook nog, maar voor de rest niets, heb het nog nooit gehad dus vond het wel wat vreemd, ach ja we zien eht wel.

Voor de rest heb ik al vanaf donderdag ongibuikpijn, weet ook neit of mn blaasontst weg is, meot wel veel plassen maar dat ligt denk ik daaraan, ik ga nergens meer vanuit. Ga ook neit hopen, want dan wordt ik weer zo teleurgesteld, ik weet nu iig dat we het in de juiste periode hebben gedaan en zeker niet omdat het moest, maar omdat ik het graag wilde.
Voor de rest heb ik donderdag mn nod dus we zien eht wel, dus er itten er nu een aantal te wachten en zoals jullie weten is wachten erg irri, ik heb dan zoiets van als je toch neit zwanger betn hup kom op ongi en dan weer doorgaan, maar niet dat ellenlange wachten totdat het een keertje komt. MAar dat is moeder natuur en daar kun je neits aan veranderen.

Dus het enige wat we nu allemaal kunnen doen is afwachten dus ik wens iedereen erg veel succes met wachten en we hopen natuurljik dat er weer een aantal liefst allemaal zwanger zijn en dat het wachten beloont wordt.

En blij dat alles goed gaat en je een echo krijgt polleke, dan zie je het ook emt eigen ogen is ook fijner.

Spreek jullie weer.

HOI meiden,

Dank jullie wel voor jullie steun.
Ja ik had de laaste tijsd juist een regelmatige cyclus maar ja deze mnd dacht me lichaaam er dus heerlijk (NIET DUS) er anders over.

Ik ben dus net O geworden, en ja was dus overtijd had vanmorgen al een test gedaan gaf negateif aan en dat klopt dus wel. Maarja dat wisten we toen niet niet.
Voel me dus nu erg K klote als ik het zo mag opschrijven van jullie. want ik had dit helemaal niet verwacht geen voorverschijnslen dat ik het zou worden. maar nu giga buikpijn en stekken aan de linkerkant van me lichaan.

zegt genoeg he!!!

verder wens ik wenser en wendy heel veel sterkte.Polleke wanner heb je de echo deze wk???

wij gaan deze mnd maar weer verder klussen en we zien wel weer wat er gaat gebeuren.

dikke kus allemaal en tot gauw

Nou hier ook slecht bericht... Op naar ronde 19.

Ik ben weer erg verdrietig. Maar ik heb bijna het hele weekend gesprekken gehad met mijn man en we willen deze zomer toch proberen om echt even te genieten van zon en vakantie en elkaar. Ik ben het zwanger worden zo beu. Hopelijk lukt dat en na een ronde of 4 na mijn HSG hang ik weer met de gyn aan de lijn hoor.

Verder ga ik volgende week vrijdag naar een natuurgeneeskundige, eens kijken wat die mij te zeggen heeft. Ik zit een beetje met mijzelf in de knoop door het niet zwanger worden en door bepaalde karaktereigenschappen vian mijzelf. Dus daar ga ik nu eerst mijn aandacht op richten.

Polleke: veel sterkte de komende weken, ik snap dat je gespannen bent, zou ik ook zijn hoor. Heb je t al wel verteld aan iemand?

gr.
Wenser

ps. Sassie: kom idd eens kijken, onder zwanger worden met hulp en dan iets van na een jaar niet zwanger/eerste bezoek aan de gyn.

gr.
wenser

Hoi wenser

ik las het op het andere forum, shit hoor, ik had echt gedacht dat het deze keer raak zou zijn, en ik hoop echt dat je je een beetje vindt bij die natuurgeneeskundige en dat het snelw at beter mnet je gaat als ik dat ozu kan schrijven dan.

Gr

hey wenser,

wat ontzettend sneu voor jullie!! snap dat je er helemaal door zit, ronde 19 is ook niet niks!!

je hebt gelijk dat je dan gelijk aan de bel trekt, k bedoel moet wel menselijk blijven toch!! wil niet te veel hoop geven, maar wij hebben natuurlijk ook laatst dat HSG onderzoek gehad, dus haal hier voorlopig wat hoop uit en geniet lekker van jullie welverdiende vakantie...

een paar mensen weten het al, volgende week na die echo wil ik het bekend maken, bedoel als het fout gaat weten mensen het toch ook wel...

sterkte en ik denk aan je..

Ik hoop dat de HSG bij ons een zelfde effect heeft. De omstandigheden waren deze maand niet gunstig; man ziek voor mijn ei, ik ziek na mijn ei en op de twee dagen rond mijn ei niet kunnen klussen (daarvoor wel een week lang elke dag, dus je zou zeggen dat er genoeg klaar lag).

Dus hopelijk de volgende ronde beter.

Bedankt voor je lieve woorden iig.

Ik snap het ook hoor, ik zou het ook zeggen tegen de mensen die nu ook weten dat we bezig zijn. Dan heb je inderdaad ook troost als het evt. mis zou gaan. Maar dat hopen we natuurlijk niet;-).

gr.
wenser

hallo meiden morgen heb ik een af bij de gyn en nee ik weet nog steeds niks ben wel al vanaf vorige week af en toe missenlijk en voel mij wel anders ik zit morgen op cyclus dag 27 dit is de eerst keer dat ik deze dag haal ik ben zo benieuwd! ik hoop wel dat de gyn wil kijken!! anders gooi ik er zelf een test tegenaan! als ik morgen middag terug ben laat ik jullie weeten wat de uitslag is!!! groetjes xxxjes springkikkertje

Heey heey,

Hier ben ik weer, kon het forum niet meer terug vinden. Maar ik sluit me weer aan bij jullie.

Ik was 6 weken zwanger maar heb een miskraam gehad. Tis gewoon zwaar verrot! Ik heb de hele dag krampen en bloedverlies.

Iedereen zegt op naar de volgende ronde maar moet er nog eventjes niet aan denken.

Ik lees zo snel mogelijk alle reacties van jullie ook weer door.

xxx angel

Terug
Bovenaan