waar is iedereen van voor het eerst naar gyn???

Dag angeldream,

Wat verschrikkelijk voor jou zeg. Je was zo blij. En nu is je droom weer weg, heb je pijn en verdriet, wat verschrikkelijk.

Ik wens jullie veel sterkte en een knuffel van mij!

Wij zijn trouwens verhuisd naar: http://onzegrotewens.yourbb.nl/

We schrijven hier nog sporadisch, maar zoals je zegt; het is onvindbaar en ook nog eens slecht bij te werken.

Je kunt dan gaan naar: zwanger worden met hulp en dan wie is er al langer bezig... Veel van de oude forumgenootjes zijn er ook. (We schrijven hie ook nog wel hoor, maar minder). Misschien ook daar tot ziens en anders hier.

groetjes en knuffel
Wenser

hey angeldream,

wat verschrikkelijk zeg!! heel veel sterkte!!

liefs

ps. springkikker hoe is het met jou?

he meiden daar ben ik weer ben vandaag bij de gyn geweest en heb nu weer clomid gehad voor de komende maanden (ik werdt helaas ongi vanochtend) dus de komende 5 maanden ongeveer moeten wij ons best weer gaan doen als dit niet helpt daan gaat de gyn het probeeren via insiminatie! ik hoop dat het niet nodig is! ik zal hier ff een weekje er niet zijn vanaf zaterdag gaa lekker met een vriendin een weekje op vakantie.@ANGEL wat een k nieuws hopenlijk wordt je snel weer zwanger! meiden tot snel groetjes xxxjes springkikkertje

@angel
Shit shit en nog eens shit, kan niets anders zeggen, heel veel sterkte de komende dagen,tijd met je man. Liefs

Nou dat is er nog één die het 5 maanden moet gaan proberen. De gynaecologen van Nederland krijgen het druk aan het einde van het jaar met ons. Wel fijn om te merken dat ze overal ongeveer dezelfde tijden aanhouden, dan heb je iig. het idee dat het niet zomaar is.

Veel plezier met je weekje. Waar ga je heen?
gr
Wenser

angeldream wat ontzettend K*T zeg.
Ik hoop dat je het snel een plekje geven kunt.

Liefs Saskia

He meiden,

Volgens mij is nog niet iedereen over naar het forum van Esk, dus ik schrijf hier ook nog maar een beetje mee. Met mij gaat het wel weer beter. De ergste dip weer achter de rug maar ik zit nog niet helemaal lekker in mijn velletje. Ik heb veel leuke activiteiten voor de komende weken gepland. De afgelopen periode wilde ik eigenlijk zo min mogelijk afspreken,maar nu wil ik toch wel weer de oude gezellige meid worden en geowon weer dingen gaan doen. Ook al kom ik dan veel in aanraking met jonge moeders, zwangeren en beby's . Maar ja ik kan toch niet in mijn huis opgelosten gaan zitten?

Straks eerst een BBQ ik hoop dat het weer nog bijtrekt.

Sterkte aan alle meiden die zwaar nieuws te verwerken hebben en die net ongi zijn geworden.
Veel succes met klussen aan de meiden die weer 'moeten' en de wachters: spannend, ik leef met jullie mee.

groetjes en (toch) een fijn weekend.
Wenser

he meiden ff een laste berichtje voor mijn vakantie! ik baalde ook toen mijn gyn zie dat ik het 5 maanden moet probeeren! maar ja het zei zo! ik gaa trouwens naar mallorca op vakantie maar niet met mijn man die is ook weg maar dan voor zijn werk ik gaa met mijn beste vriendin ff lekker een weekje gek doen hahaha groetjes tot snel springkikkertje

Terug
Bovenaan