waar is iedereen van voor het eerst naar gyn???

..hello..m'n berichtje is toch geplaatst zie ik wel..dacht alweer balen wat een rotsite haha, kreeg namelijk een foutmelding...vind het ook geen verbetering hoor..moeilijk teruglezen zo!! maar ach beter iets dan niets..

jullie merken wel dat ik soms ff niet meeschrijf, heb t ook druk (gelukkig zinnen verzetten), maar lees bijna alles mee hoor, dus blijf wel op de hoogte!! fijn dat we toch met een clubje blijven schrijven..beter zou zijn van niet, want dan zijn we zwanger haha..

zit vandaag op dag 30, geen idee hoe of wat, lichtjes hoofdpijn...kan alle kanten op. Ga in ieder geval niet meer voor nod testen...beetje zonde vh geld ook haha...

nou meiden ga naar het zwembad, want de meid is vrij jahoeee.

xx

Hoi polleke en hoe is het vandaag, nog steeds niets te bekennen, wanneer was je nod eigneljk? Spannend hoor.

Hier is het nog steeds bloedheet, jakkes, ik wil koelte dalijk lekker in het zwembadje liggen.

Gisteren naar gyn geweest, mn ei zit eraan te komen dus vandaag klussen en dan mis morgen en zondag nog.
Maar wel beetje lastig want ik zit tegen een blaasontst aan, alweer. Heeft iem bij jullie daar ook last van, telkens als ik veel seks heb gehad krijg ik die. Als het doorzet moet ik naar uroloog toe. Lekker nog meer ziekh.

Ga stoppen ga met Amber eten.

Gr Wendy

he wendy,

alles goed hier, ook errug warm en heb zin om een tukkie te doen, helaas moet ik straks weer op pad!

spannend dat je ei eraan zit te komen, meer dan veel klussen kun je niet doen. wij hebben het ook weer veel gedaan, wordt er erg moe van. heb geen zw klachen nu, zit echt op mijn ongie te wachten!! zit op dag 31, dus nog ca. 4 dagen.. we shall see..

herken het wel, ik voel dat het beneden wat meer irriteert, sneller plasdrang haha...

nou veel klusplezier nog en spreek je later nog wel...

xx

Ik zag dat ons topic op pagina 26 staat, maar als iem een nieuw topic start gaat die naar 27.

Gr WEndy

Maar dit is wel een rotsite, niet fijn hoor.

ik heb net wat zitten schrijven enu zie ik het niet staan hoe kan dat nu weer heb me al suf lopen zoeken naar deze site en nu kan ik niet typen/reageren.

knuffel natas

oke nog maar een poging!!!!

Hallo meiden ik heb jullie dus eindelijk ook gevonden wat een gedoe was het en is het nog steeds vind ik.

Maar wij hebben onze klusdagen er ook weer opzitten al gaan we eventjes wat langer door want je weet het maar nooit!!!(mis me smiltjes)
maar de vorige ond was ik maar net aan een dag O en met weinig bloedverlies dus ik weet het niet zeker. Heb nu wel savonds een op gezette buik, en nee niet teveel gegeten hahahaha. Maa durf nergens op te hopen stom he!!

Wenser sterkte nog met je klusdagen, is een strop met deze warm weer om het tedoen helemaal omdat het op commando moet.

Saskia: wat een top nieuws dat je al zo snel kan, dat is wel gerekend al over een mnd gaaf hoor echt wat om naar uit tekijken.

maar ik zal me ook weer eens toevoegen met al mijn gegevens:

Natasja 2 18vlgs mij 15 juli 10juli

maar ik ben het met iedeeen eens dat ditgeen fijne site meer is.

Maar iedereeen die moet klussen heel veel plezier en sterkter ermee
en de rest duimen en ook sterkte met afwachten maar weer

kus natas

hallo meiden de derde keer dat ik het ga proberen. nu via reageren onder de oproep van wendy!!

ik heb net mijn klusdagen gehad maar ga nog een paar dgn extra en zoals wenser al zei met dit mooie weer heb je ook wat meer zin.

Ik ben de afgelopen nod maar 1 dag O geweest en met maar weinig bloed. erg apart. en krijg nu ook een opgezette buik savonds maar durf nergens op tehopen enz. Buren vroegen vd wk al moet jij ons niet wat vertellen???? NEE dat vind ik zo erg en niet leuk.

MAar ja Wenser jij heel veel plezier met je klusdagen als je die nu nog heb want het lees tniet lekker dit je moet nu helemaal naar benenden scrollen om te de laaste bericjten te kunnen lezen.MAar als je je ze al heb gehad, sterkte dan maar weere met afwachten

Saskia: wat een top nieuws dat jullie al zo snel terecht kunnen. OOO wat lekker voor jullie niet meer zo lang in spannig zitten enz. Want ja als jet nu ga bekijken over bijna een mnd weet eal meer .duim voor je

ik zal me ook weer eventje sinvullen, mis ons lijjstje:

Natasja 2 18 vlgs mij 15 juli 10 juli

nou iedereen weer heel vbeel sterkte of met klussen of met afwachten.

Ik ga as maandag beginnen met mijn nieuwe baan in het zieken huis. dus ook weer spannend. Ik ga werken in zaandam, woon daar niet hoor.is nog een dik een half uur rijden voor me. Yrsa gaat nu de eerste tijd op zondag naar oma en opa toe zodat die kunnen oppassen op die maandag. De andere dag dat ik ga werken is dinsdag/ en donderdag en 2 kr per mnd een wkd. Nu moet ik as wk ma/dinsdag en zaterdag werken. Zal wel weer wennen worden ben al bijna een jr thuis vim problemen op mijn andere werk.

Maar ik schrijf jullie wel hoe het is geweest. nog genieten van het mooi weer al wordt het wat kouder.

dikke kus en knuffel natas
ps ik mis mijn smillies

Dag meiden,

Nou Polleke, ik duim weer van harte met je mee. Zat jij nou aan de Clomid sinds kort? Voel je je nog anders?

Wendy: ik heb vroeger heel veel blaasontsteking gehad. Van die erge aanvallen ineens dat je echt korrels uitplast. Nu gelukkig helemaal niet zo vaak meer, ook niet met al dat klussen. Misschien moet je een intiemdoekje gebruiken om na het klussen gelijk even schoon te maken zonder dat je gelijk uit bed hoeft te stappen? Lastig he, als je niet gelijk kunt plassen en schoonmaken omdat je nog een kwartiertje moet wachten.

Ik weet niet of wij goed zaten deze week. Ik ben toch weer met ovutesten begonnen, maar wordt daar zo onrustig van. We hebben het za, zo, ma, di gedaan en dinsdag was ie redelijk donker maar niet donkerder dan de teststreep. Woensdag was die weer lichter dan de teststreep, maar er was wel een streep. Normaal hoort de streep dan toch helemaal weg te zijn? Woensdag en donderdag kwam het er door omstandigheden niet van, dus nu denk ik dat we niet op het moment supreme hebben gevreeen. Maar zaadjes kunnen best 2 dagen overleven, dus daar hoop ik maar op.

Hebben jullie ook dat de piek van de ovutest gevolgd wordt door nog minder dikke strepen die dagen erna?

gr.
Wenser

Terug
Bovenaan