waar is iedereen van voor het eerst naar gyn???

Natas, iik had jou bricht nog niet gezien. Wat spannend een nieuwe baan. Fijn dat je het zo met oppas kan regelen zeg. Nou nog hopen dat je opgezette buik niet voor niets is haha. Mis de smileys ook trouwens.

gr. en veel succes maandag.

Wenser

@wenser
Dat schoonmaken heeft geen nut, het zit echt van binnen, en vaginaal douchen mag neit als je zwanger wilt worden ivm slijmlaag. Dus we doen maar wat aanmodderen, maandag iig naar dokter.
Hier nog steeds in klustijd tenminste dat denk ik, maar ik ben er deze keer neit zo mee bezig, ik heb gewoon door dit weer heel veel zin, vanavond nog maar weer klussen, mn man heeft ook veel zin, nu hebben we bijna elke dag geklust op donderdag na. Maar ja we zien eht wel weer. Ik zal me wel weer druk gaan maken tegen de tijd dat mn nod eraan komt.

Hoe is het met je polleke, wel spannend hoor.

@natasha succes morgen en ind hopen dat je opgezette buik neit voor neits is.

@wensr nog een keer, hoe is het met je ovutesten?

Ik ga er maar vandoor, en nog 1 ding wat een k*tsite is dit, helemaal neit fijn. Veel klagen erover.

Fijne zondag nog.

@ wendy,

klopt het mooie weer werkt goed haha...hoewel ben dat geklus soms wel zat! het frusteert me, denk soms echt dat het zwanger nooit wat wordt..snik

@wenser, nee zit niet aan de clomid, mag net als jij dit jaar nog aankloten haha

@natasje, voor jou ook spannnend, nod komt al dichterbij..duimen dan maar

denk zelf dat het weer niet gelukt is, voel dat ik ongie ga worden, hoofdpijn, chagie, dus als het goed is over twee dagen...als dat zo is gaan we augustus in,wat betekent dat we een jaar bezig zijn..best bizar eigenlijk...

nou meiden, gezellige dag nog en tot later

xx

hallo meiden daar ben ik weer pffff ik moest ff goed zoeken naar dit nieuwe forum alles ging weer mis natuurlijk haha ff voor de duidelijkheid ik ben het springkikkertje ik ben vandaag weer bij de gyn geweest (ff cyclus chekken) en heb zaterdag mijn eisprong gehad!!! die heb ik deze keer goed gevoeld ik hoop dat het deze maand raak is moet 13 juli bloedprikken en ik dan weer een gesprek met de gyn dat zal denk ik de 15de of de 16de zijn wie kan mij op het listje zetten oh ja en als alles goed gaat is mijn nod dan(denk ik de 25 juli) en zit nu dan in ronde 21 groetjes xxxjes springkikkertje

Hallo dames,
Sorry dat ik inbreek op jullie topic, maar ik zag het geklaag over dit forum. Misschien is mijn forum wat voor jullie; http://www.onzegrotewens.yourbb.nl . Het is bedoeld voor mensen die vanaf een jaar ongeveer bezig zijn of die niet via de normale weg zwanger kunnen worden.
Verder zal ik jullie niet meer lastig vallen. Veel succes met alle onderzoeken en behandelingen.
Groetjes,

Hoi allemaal,

ik vind het aanbod van Esk erg aantrekkelijk. Ik ga het thuis even uitzoeken. Gaan jullie mee, als dat een verbetering is? Dan hoeven we hier niet iedere keer dat 'gedoe' met plaatsen meer mee te maken. Maar alalleen als jullie mee gaan, want ik wil jullie hniet kwijt en om nou op zoveel fora te gaan schrijven....

groetjes
Wenser

ik heb me wel al geregistreerd, wie doet er nog meer mee???

Terug
Bovenaan